۱۴۰۳ شنبه ۰۱ ارديبهشت

       

اداره اوقاف به غیر از فعالیت های مجازی در این مرکز می تواند با برقراری ارتباط با دیگر دستگاه های اجرایی انسجام بیشتری به این عمل بدهد چرا که استان ما به دلیل برگزاری جلسات قرآنی بسیار از ظرفیت های قرآنی بسیار بالایی برخوردار است.

به گزارش Alamolhoda.com، آیت الله علم الهدی ظهر امروز با حضور در مرکز مجازی حفظ قرآن کریم حضرت زینب(س) همزمان با آغاز اعیاد شعبانیه این مرکز را افتتاح کرد.

نماینده  ولی فقیه در خراسان رضوی در این مراسم پس از قدردانی از اداره کل اوقاف خراسان رضوی که متولی اجرای طرح آموزش مجازی قرآن کریم  است، گفت: اگر بشود با دیگر نهادهای قرآنی هماهنگی هایی انجام شود تا برخی از ظرفیت ها در اختیار آن ها نیز قرار بگیرد کار با جامعیت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در مقام جمع آوری و شناسایی محافل قرآنی است، اداره ارشاد نیز در بخش شناسایی نخبگان قرآنی عمل می کند و در بخش اجرایی فعالیت می کنند اما کاری که اداره  اوقاف خراسان باید ب  آن بپردازد کاری عملیاتی، آموزشی و تربیتی است.

آیت الله علم الهدی با  تاکید بر ایجاد ارتباط میان سازمان اوقاف و دیگر نهادهای قرآنی، ابراز کرد: پس از ارتباط با محافل قرآنی شهرستان های دیگر می توانید این محافل را نیز وارد وادی حفظ قرآن کریم کنید چرا که سازمان تبلیغات در عرصه حفظ  قرآن کریم فعالیت نمی کند و اداره اوقاف درعرصه حفظ قرآن کریم وارد شده است.

امام جمعه مشهد در پایان سخنان خود گفت: اداره اوقاف به غیر از فعالیت های مجازی در این مرکز می تواند با برقراری ارتباط با دیگر دستگاه های اجرایی انسجام بیشتری به این عمل بدهد چرا که استان ما به دلیل برگزاری جلسات قرآنی بسیار از ظرفیت های قرآنی بسیار بالایی برخوردار است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی