۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند

 این هیأت درصدد است مشخص کند چه مقدار از مؤلفه‌های انقلاب اجرائی شده و چه تعداد در شرایط فعلی جامعه قابل‌اجراست.

به گزارش Alamolhoda.com، آیت‌الله  علم‌الهدی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری برای تشکیل هیئت اندیشه‌ورز توسط مجلس خبرگان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب تأکید داشتند وجود جریانی که پیگیر خود انقلاب باشد امری ضروری است تا حفظ مؤلفه‌های اصلی انقلاب موردبررسی قرار بگیرد.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اهداف هیئت اندیشه‌ورز تصریح کرد: این هیئت درصدد است علل پیشرفت‌ها و عقب‌ماندگی‌ها مشخص و معرفی شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه مقام معظم رهبری مجلس خبرگان را برای انجام این مأموریت انتخاب کردند، گفت:‌ اعضای این هیئت بعد از فرمایش مقام معظم رهبری بلافاصله با حضور تعدادی از اعضا که در مسائل اجتماعی و انقلابی فعال هستند، اقدام به تشکیل هیئت اندیشه‌ورز به دبیری آقای بوشهری کرده و تاکنون نیز جلسات متعددی با حضور آیت‌الله جنتی برگزارشده است. 

وی درباره جزئیات نشست‌ این هیئت خاطرنشان کرد: این شورا کار خود را با تشکیل کارگروه‌هایی با حضور نخبگان کشور آغاز کرد تا مؤلفه‌های اصلی انقلاب را بر اساس اندیشه‌های امام استخراج کرده و آن‌ها را مورد ارزیابی قرار دهند.

آیت‌الله علم‌الهدی تأکید کرد: این هیئت درصدد است مشخص کند چه مقدار از این مؤلفه‌ها اجرائی شده و چه تعداد در شرایط فعلی جامعه قابل‌اجراست.

عضو هیئت اندیشه‌ورز مجلس خبرگان با تأکید بر اینکه نتیجه شورای اندیشه‌ورز برحسب مصلحت اعلام می‌شود، افزود: با توجه به تداوم این جلسات نتیجه را برحسب مصلحت و دستور مقام معظم رهبری و نظریه عمومی اعضای خبرگان اعلام می‌کنیم.

وی همچنین درباره نحوه فعالیت این شورا نیز یادآور شد: کارگروه‌ها در قالب 6 گروه تقسیم‌بندی شده‌اند و در هر حوزه اساتید دانشگاه، نخبگان حوزه علمیه و عرصه‌های سیاسی در آن حضور دارند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی