۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند

شورای هماهنگی 9 دی ـ 9 دی، یک روز و یک راهپیمایی نیست، هفته بصیرت است، معنایش استمرار برنامه‌های با کیفیت بصیرتی طی یک هفته است.

 

به گزارش Alamolhoda.com، آیت‌الله علم‌الهدی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت یوم‌الله 9 دی، با تأکید بر این‌که راهپیمایی باید مردمی باشد، اظهار کرد: نکته اول این است که الزامی در کار نباشد، اگر بخواهد جنبه الزامی داشته باشد، از جلوه مردمی‌اش خارج می‌شود.

ایشان با بیان این‌که مردم واقعاً به این موضوعات اهمیت می‌دهند و تاکنون راهپیمایی باشکوهی برگزار کردیم، ادامه داد: در سال 96 دو راهپیمایی با فاصله 1 روز در مشهد برگزار شد که هردو باشکوه بود، به لطف خدا مردم به این موضوعات اقبال و توجه دارند که جای تشکر و قدردانی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: 9 دی، یک روز و یک راهپیمایی نیست، هفته بصیرت است، معنایش استمرار برنامه‌های با کیفیت بصیرتی طی یک هفته است؛ از آقایان خواهش می‌کنیم در این هفته، در مجموعه‌های خودشان برنامه داشته باشند و تنها به روز 9 دی بسنده نشود.

ایشان با تأکید بر این‌که باید هفته بصیرت را بزرگ داشت نه‌فقط یک روز را، افزود: در نهادهای مختلف ارتش، سپاه، مراکز فرهنگی و سایر مجموعه‌ها، برنامه‌های تحلیلی، مؤثر و با کیفیت بصیرتی برگزار شود، باید ما هفته بصیرت را برپا کنیم، راهپیمایی خودش برگزار می‌شود.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان این‌که در دانشگاه‌ها بحث آزاد و میزگرد بصیرتی تشکیل دهید، متذکر شد: دشمن با دو بال توطئه اقتصادی و ایجاد فتنه می‌تواند در مقابل ما بایستد، تمام تلاش دشمن اعم از جریان‌های تکفیری و ارحابی تا اقدام نظامی، بی‌نتیجه ماند، در بعد نظامی عمل نکردند برای این‌که برایشان صرف ندارد و نمی‌تواند اما الآن دو راه تحریم اقتصادی و فتنه سازی برای دشمن باقی‌مانده که به شکل‌های مختلف ممکن است انجام دهند.

ایشان بر لزوم اقدام ابتکاری در مواجهه با فتنه‌ها تأکید کرد و گفت: مشکلی که در مسئله فتنه داریم این است که برخوردمان با فتنه، برخورد انفعالی بود، دشمن کاری می‌کرد و ما در مقابلش برخورد می‌کردیم درحالی‌که باید در مقابل فتنه برخورد ابتکاری داشته باشیم؛ دشمن در فتنه ابتکارات جدیدی دارد، هرلحظه ممکن است کار جدیدی بکند و باید آماده آن باشیم، وظیفه ماست که در مقابل فتنه، عمل نشان دهیم نه عکس‌العمل.

عضو مجلس خبرگان رهبری به نقش بازاریان و اصناف در پیروزی انقلاب و ادامه مسیر انقلاب اشاره و اظهار کرد: شروع حرکت‌های انقلابی از بازار بوده و همواره در کنار انقلاب بودند اما متأسفانه بازار امروز را در این عرصه بایکوت شده می‌بینیم، اثرگذاری از سوی بازار دیده نمی‌شود، بازار درگذشته و در جریان انقلاب پیش‌قدم بوده که باید به این جایگاه بازگردد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی