۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند

       

 اساسا آیت الله علم الهدی به لحاظ مشی و سبک کاری هیچ ورودی در این مسائل نداشته و اصلا توجهی به این موضوعات ندارند.

به گزارش واحد پاسخ به شایعات سایت Alamolhoda.com اخبار کذبی مبنی بر دستور آیت الله علم الهدی نسبت به تخریب مجسمه های فردوسی و نبردهای رستم در پدیده شاندیز، در رسانه های مجازی منتشر شده است.
در این سالها در لابلای شایعات و تخریب های علیه آیت الله علم الهدی اخبار بی پایه و اساس و مضحک و دروغی از این دست بطور پراکنده شنیده شده است. من جمله دستور آیت الله علم الهدی نسبت به تخریب مجسمه های فردوسی و آثار شاهنامه در گوشه و کنار شهر مشهد مثل دیوار آستان قدس یا سر درب دانشگاه و یا اکنون در پدیده شاندیز ، یا در جایی شنیده شده که آیت الله علم الهدی دستور نسبت به ممنوعیت قلیان به نهادی داده و یا در جایی دیگر دستوری از جانب ایشان برای تخریب مغازه یا ساخت ابنیه ای صادر شده است.
اساسا آیت الله علم الهدی به لحاظ مشی و سبک کاری هیچ ورودی در این مسائل نداشته و اصلا توجهی به این موضوعات ندارند.
مردم شریف مشهد، مخاطبان فرهیخته و فعالان رسانه ای به خوبی واقف هستند که انتشار چنین مطالب سخیف و غیر قابل باور هدفی جز انحراف افکار عمومی از موضوعات معیشتی و سوء مدیریت ها ندارد.
از همه مخاطبان فهیم تقاضا میشود اخبار و اطلاعات مربوط به آیت الله علم الهدی را از منبع رسمی و اصیل که سایت شخصی ایشان به آدرس Alamolhoda.com و صفحه های رسمی ایشان در فضای مجازی به شناسه alamolhoda_com@ دنبال کنند و اخبار منتسب به ایشان را بدون سند و مدرک باور نکنند.

تکذیب شایعه تخریب مجسمه فردوسی به دستور آیت الله علم الهدی توسط مدیر عامل گروه شرکت های پدیده

https://www.borna.news/fa/tiny/news-728547

نظرات (۱)

سلام یه شایعه جدید هم پخش کردند که ایشون گفتن سیل شیراز بخاطر رفتن مردم به مقبره کوروش شاه منحوس بوده دارن تو گروهها پخش میکنند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی