۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند

تا این لحظه آیت الله علم الهدی در مورد گرد و غبار در خوزستان هیچ اظهار نظری تا کنون نکرده است. و هرگونه نقل قول از ایشان کذب محض است.




بنام خداوند بخشنده ی بخشایشگر

در پی انتشار شایعاتی در جوامع مجازی در خصوص اینکه آیت الله علم الهدی حول موضوع گرد و غبار خوزستان و ارتباط آن با معصیت و گناه مردم، اعلام می دارد، هرگونه نقل قول از ایشان در این خصوص تکذیب می شود. و آیت الله علم الهدی تا این لحظه در این خصوص هیچ اظهار نظری نکرده است. همچنین به مخاطبان فهیم رسانه توصیه می شود شایعاتی از این دست را که با هدف بهره برداری سیاسی در فضای مجازی منتشر می شود و بدون سند و مدرک است را باور نکنند. ضمن اینکه اخبار ، سخنان ، مصاحبه ها و مواضع آیت الله علم الهدی در سایت شخصی ایشان به آدرس Alamolhoda.com قابل دسترسی است.

نظرات (۹)

حلال کنید
  • سعیدمحمدی
  • سلام خدمت امام جمعه محترم مشهد،من درمورد کلیپی که درمورد فرهنگیان درباره ایشان پخش شده بود خیلی به ایشان گارد گرفتم و تا مدتی ازشون دلگیر بودم ،حالا تحقیق کردم متوجه شدم دروغ بوده،من شرمنده م ،حلالم کن حاج اقا ،ببخش ،دیگه بدون تحقیق چیزی رو قبول نمیکنم
    ما را هم حلال کنید
    باسلام
    بنده حقیر میخواستم در خصوص اون شایعه ای که به آقای علم الهدی نسبت داده بودن که ایشان فرمودند مردم با تحمل فقر خودشان را برای حکومت امام زمان آماده میکنن از محضر آقای علم الهدی حلالیت بطلبم که ندانسته شایعه ای که صحت نداشته را در تلگرام برای تعدادی از دوستانم هم فرستادم که چه بسا باعث مخدوش شدن دیدگاه انها نسبت به حضرت عالی شده باشد.و از ایشان ملتمسانه خواهشمندم که این حقیر را به حق فاطمه زهرا حلال نمایند.
    یاعلی
    با سلام آیا سخن زیر منتسب به ایشان می‌باشد؟

    آیت الله علم الهدی مدعی شده است، مقام معظم رهبری به جلیلی پس از چهار میلیون رایی که کسب کرد، گفتند: «این چهار میلیون نشانگر وجود یک جوهره در این جامعه است». وی ادامه می‌دهد: اکثر افرادی که به جلیلی رای دادند دانشجویان، طلبه‌ها و اکثرا جوان و پرانرژی بودند. این چهار میلیون جوهره انقلاب هستند و ما باید آن‌ها را منسجم تا دوره بعدی انتخابات ریاست جمهوری حفظ کنیم این چهار میلیون‌‌ همان افرادی هستند که اگر الان جنگ میان ایران و آمریکا شکل بگیرد در میدان جنگ خط مقدم و عقبه آن خدمت خواهند کرد.
    پاسخ:
    بله
    سلام صحبت های معظم له درباره کیمیا علیزاده مدال آور المپیک صحیح است خیلی حرف ها در فضای مجازی هست لطفا رد یا تأیید کنید.
    پاسخ:
    سلام
    خیر کذب محض است
    این سخن صحت داره؟

    مردم ما با تحمل فقر تهذیب نفس میکنند و بیشتر منتظر ظهور می شوند و کمتر گناه می کنند.
    پاسخ:
    خیر
    ؟!!
  • وحید برادران
  • سلام فرمایشات ایشان مبنی بر محکومیت تندرو خواندن حمله کنندگان به سفارت عربستان صحت دارد
    پاسخ:
    سلام
    مراجعه شود به

    http://alamolhoda.com/post/1729
    این داستان واقعیت داره:
    شبی بدون هماهنگی قبلی به منزل مقام معظم رهبری وارد شدیم، ساعاتی گذشت دیدیم از شام خبری نیست حتی بوی غذا هم نمی آمد. با خود گفتم شاید "آقا" به خاطر عدم هماهنگی قبلی ما را تنبیه می کند و امشب به ما گرسنگی می دهد. در همین افکار بودم که آقایی با چهره نورانی و غذایی در دست ظاهر شد و گفت: تناول بفرمائید خوش به حال میهانان آقا ... پرسیدم: چـرا؟ گفت: حضرت "جبرئیل" این غذا را از بهشت آورده است. خم شدم تا دست های این مرد را ببوسم دیدم به طرف آسمان پرواز کرد !!!
    پاسخ:
    خیر کذب محض است
    تا کنون ایشون شام و ناهار منزل رهبری نرفته اند.
    ادبیات این نقل به ادبیات رسانه های ضد انقلاب شبیه است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی