۱۴۰۳ جمعه ۰۷ ارديبهشت

   

این مردم با عشق به اسلام و ولایت به پای صندوق رای آمدند و مهمتر اینکه وظیفه و تکلیف خود را واجب دانسته و آن را انجام دادند

به گزارش alamolhoda.com، آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی در حاشیه حضور خود در رای‌گیری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در رواق کوثر حرم رضوی اظهار داشت: منتخبان مردم دین‌مداری را در تمامی فعالیت‌های خود مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردمی در انتخابات امروز افزود: این مردم با عشق به اسلام و ولایت به پای صندوق رای آمدند و مهمتر اینکه وظیفه و تکلیف خود را واجب دانسته و آن را انجام دادند.

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: اگر شرع و دین نبود کسی پای صندوق‌ها حاضر نمی‌شد، اما دین‌مداری و عشق به نظام اسلامی مردم را به پای صندوق‌های رای کشاند.

امام جمعه مشهد مقدس در پاسخ به این سوال که این حضور چه پاسخی برای بیگانگان دارد گفت: امروز 37 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و شاهد هستیم که هیجانات دینی مردم به مراتب قوی‌تر از روز نخست انقلاب شده است.

وی بیان کرد: دشمنان نمی‌توانند ضربه کوچکی به این کشور بزنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی