۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۹ شهریور

بسیج اساتید

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ب.ظ

وجود مجموعه ی بسیج اساتید موجب خاطر جمعی است

امروز شما اساتید خدوم و مخلص تازه وارد یک عرصه ی فعالیت و مبارزه و کار قرار گرفته اید و امروز بیش از هر روزی نیاز به حضور سرزنده ی شما در دانشگاه است.

دیدار با مجموعه ی بسیج اساتید ، با حضور روسای دانشگاه ها و نخبگان برجسته ی علمی دانشگاه

آیت الله علم الهدی پس از استماع گزارش بسیج اساتید از فعالیت این نهاد علمی در عرصه های تولید علم و دانش ضمن ابراز خوش آمد به روسای دانشگاه ها و مجموعه ی بسیج اساتید و نخبگان برجسته ی علمی کشور بیان داشت :

این لطف پروردگار است که بسیج اساتید یک وزنه ای شده که پوشش می دهد همه خلا ها را و از طرفی هم بیمه میکند انقلاب و نظام را در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن .

ایشان ضمن اشاره به وصیت امام که خطاب به حوزه و دانشگاه فرمود نگذارید انقلاب به دست نا اهلان بیافتد. ابراز داشت : این گفته ی امام هم معطوف به جلو گیری از نفوذ جریانات نا اهل فکری در فضای علمی کشور است و هم منظور جلو گیری از نفوذ مدیریتی در عرصه کشور که جلو گیری در این عرصه نیز باید از دانشگاه شروع می شود. و از بسیج اساتید.

آیت الله علم الهدی در ادامه در پی بیان خاطره ای از مقام معظم رهبری بیان داشت : مجموعه ی بسیج اساتید یک مجموعه ی آرام کننده و خاطر جمع کننده است . و ما با نگاه به این مجموعه خیالمان از خیلی از تهاجمات و خطرات جمع می شود و این به برکت وجود انسان های متدین ، با سواد ، با تقوا و مخلص در این نهاد است.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش کلیدی و تاثیر گذار استاد بر روی دانشجو ابراز داشت : تجربه ی کار ما در عرصه ی دانشگاه نشان داده که دانشجو تحت تاثیر استاد است و استاد از این تاثیر پذیری به خوبی می تواند در جهت رشد و اصلاح دانشجو و محیط دانشگاه استفاده کند.

ایشان ضمن هشدار نسبت به گوشه گیری و کناره گیری اساتید برجسته ی دانشگاه گفت : امروز شما اساتید خدوم و مخلص تازه وارد یک عرصه ی فعالیت و مبارزه و کار قرار گرفته اید و امروز بیش از هر روزی نیاز به حضور سرزنده ی شما در دانشگاه است. و از آنجایی که شما هم فرزانگی این فعالیت را دارید و هم تقوای این کار را دارید تمام چشم امید ما به شماست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی