۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت

مسئله ایران با آمریکا؛ مسئله جهان اسلام با دنیای کفر است

برخی می گویند جنگ سوریه و عراق به خودشان ارتباط دارد و دخالت ما نیازی ندارد، حمله به سوریه و عراق تهاجم به ایران و انقلاب اسلامی است، ولی چون آنها قدرت نزدیک شدن به ایران را ندارند، از دور به ما حمله می کنند.سوریه و ملت عراق در رهگذر تهاجم دشمن به طرف ما هستند و ما باید از آنها دفاع کنیم، متاسفانه در جنگ سوریه، تلفات اصلی با مردم سوریه است، مردم سوریه امروزه دچار رنج هایی همچون آوارگی، نا امنی در داخل کشور، گرسنگی و... هستند، لذا مردم سوریه مصون از این آسیب ها نیستند و جهان اسلام باید برای حفظ امنیت حرم حضرت زینب(س) همکاری کند

مصاحبه در حاشیه مراسم تشییع شهیدان مدافع حرم،حرم مطهر رضوی

آیت الله علم الهدی در حاشیه مراسم تشییع شهیدان مدافع حرم در مشهد مقدس در پاسخ به این پرسش که با توجه به تحولات اخیر در سوریه و عراق و گسترش تحرکات تکفیری‌ها در این مناطق، وظیفه مسلمانان به خصوص شیعیان چیست؟، گفت: همه دشمنان اسلام امروز با حمایت از تکفیری‌ها به آنها قدرت می‌دهند تا بتوانند بیشتر به مسلمانان حمله کنند و به اسلام ضربه بیشتری بزنند.

امام جمعه مشهد ادامه داد: تکفیری‌ها پیاده نظامی برای اسرائیل و استکبار جهانی بوده و آنها به دنبال براندازی اسلام و کل جهان اسلام هستند.

وی با بیان اینکه خاکریز خط مقدم جبهه حق، انقلاب اسلامی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: در حقیقت همه این تهاجمات به طرف ما است و مدافعان حرم نیز در این مسیر به شهادت می‌رسند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این شهدا در واقع در راه توسعه انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند، تهاجم تکفیری‌ها به عراق و سوریه در واقع تهاجم به انقلاب اسلامی است پس ما هر چه که در این انقلاب دفاع کنیم، از انقلاب خودمان دفاع کرده‌ایم، از نظاممان دفاع کرده‌ایم، منتها تکفیری‌ها قدرت نزدیک شدن به ما را ندارند و آنها امکاناتی ندارند که به ما نزدیک شوند.

وی با اشاره به اینکه سوریه و عراق به عنوان یک کلید ورودی برای تکفیری ها در منطقه است، افزود: اگر بنا نباشد از اینها دفاع کنیم، از خودمان دفاع نکرده‌ایم، دفاع در هشت سال دفاع مقدس همان قدر ضرورت داشت که امروز ایجاب می کند در این عرصه مدافع قرار بگیریم.

امام جمعه مشهد همچنین در پاسخ به این پرسش که وظیفه رسانه‌های داخلی در مقابل حوادث بحرین سوریه و عراق چیست؟، گفت: رسانه‌های ما می‌توانند دشمن را بکوبند و و ما پشت سر آنها برای دفاع برویم، اصل کار دست رسانه‌ها است.

وی افزود: آنها بایستی این مسئله را در جهان اسلام منعکس کنند و آن را هم برای کل جهانیان اطلاع رسانی کنند، مسئله ما با آمریکا و استکبار، مسئله یک کشور و دو کشور نیست، مسئله جهان اسلام با دنیای کفر است، این مسئله باید به وسیله رسانه‌ها کاملا توضیح داده شود و نظم پیدا کند.

آیت الله علم الهدی خطاب به کسانی که می گویند جنگ سوریه و عراق به خودشان ارتباط دارد و دخالت ما نیازی ندارد، افزود: حمله به سوریه و عراق تهاجم به ایران و انقلاب اسلامی است، ولی چون آنها قدرت نزدیک شدن به ایران را ندارند، از دور به ما حمله می کنند.

وی تصریح کرد: سوریه و ملت عراق در رهگذر تهاجم دشمن به طرف ما هستند و ما باید از آنها دفاع کنیم، متاسفانه در جنگ سوریه، تلفات اصلی با مردم سوریه است، مردم سوریه امروزه دچار رنج هایی همچون آوارگی، نا امنی در داخل کشور، گرسنگی و... هستند، لذا مردم سوریه مصون از این آسیب ها نیستند و جهان اسلام باید برای حفظ امنیت حرم حضرت زینب(س) همکاری کند.

نظرات (۱)

سلام. گاهی وقت ها آرزو می کنم این دولت آمریکای جنایتکار را با دستان خودم خفه کنم و انتقام خون شهیدان را بگیرم...
متاسفانه بعضی از مردمف قدر این امنیت را نمی دانند.
صدا سیما باید تصاویر سوریه را بیشتر نشان بدهد تا مردم ببینند آنجا چه خبر است و اینجا چه خبر...
ان شا الله شکست دولت آمریکای جنایتکار نزدیک است...
و آن روز می رسد که با دستان خودم، شیطان بزرگ را خفه می کنم...

با تشکر از آقای سید احمد علم الهدی...همینطور اسلام را حفظ کنید. خدا پشتیبان شما باشد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی