۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت

جنگ در سوریه و عراق بهانه‌ای برای از بین بردن دکترین سیاسی اسلام است

مسأله سوریه و بشار اسد مطرح نیست، مسأله این است که جریانی به راه افتاده و باید این جریان را از بین ببرند؛ روزی 1500 کیلومترمربع از مملکت حضرت زهرا (س) زیر چکمه کافری بود که همه دنیا از آن پشتیبانی می‌کردند، امروز این جبهه جنگ تا 10 متری مرز اسرائیل عقب‌رفته است، یعنی سرباز اسرائیلی در مرز خود عکس بزرگی از میوه دل حضرت زهرا (س)، رهبر معظم انقلاب را مشاهده می‌کند، ماجرای سوریه ماجرای برهم زدن این جریان است.

مراسم بدرقه شهدای مدافع حرم، مسجد العلی

آیت‌الله علم‌الهدی ظهر امروز در مراسم بدرقه شهدای حرم که در مسجد العلی مشهد برگزار شد، به بیان شرایط سیاسی حاکم بر مدینه در زمان امیرمؤمنان (ع) پرداخت و گفت: در آن زمان اگر علی (ع) شمشیر بیرون می‌آورد و می‌جنگید، همان‌قدر از اسلام که امروز باقی‌مانده نیز از بین می‌رفت.



دریافت

وی ادامه داد: علی (ع) با غلبه بر کفار حکومت را به دست می‌گرفت اما دنیا می‌گفت نبوت، رسالت و وحی در کار نبوده است بلکه تشکیل امپراتوری عرب در برابر امپراتوری ایران و رم بود، اسلام تبدیل به امپراتوری و تز قدرت می‌شد و مکتب بودنش را از دست می‌داد.

امام‌جمعه مشهد مقدس بابیان این‌که پس از رحلت پیامبر (ص)، ولایت و امامت در تداوم رسالت پیامبر (ص) قطع شد، اظهار کرد: در این موقعیت صدیقه اطهر پلی بین رسالت و امامت شد و امامت بریده‌شده را به رسالت متصل کرد؛ امروز دنیای ما از مدرنیته خسته شده است، این دنیا تمام نظام‌های حکومتی را تجربه کرده، آن روز که قدرتمندان در قرون‌وسطا بر دنیا حاکم بودند، جز آدم کشی، خون‌ریزی و دزدی چیزی نصیب مردم نشد.

وی به تصمیم مردم برای اداره خود اشاره و عنوان کرد: مردم گفتند حال می‌خواهیم خودمان بر خود را اداره کنیم و دموکراسی مطرح شد؛ روسو طرح لیبرال دموکراسی را مطرح کرد که محصول آن نیز جنگ جهانی اول و دوم شد و غارت‌ها و دزدی‌هایی که امروز شاهد هستیم، محصول 250 سال سیستم لیبرال دموکراسی است.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به ارائه دکترین سیاسی اسلام از سوی جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: امروز ما می‌گوییم اسلام دکترین سیاسی دارد که دنیا تاکنون آن را تجربه نکرده است، مجری این دکترین سیاسی پشت پرده است و اگر شما این دکترین را بپذیرید، این فرد می‌آید و دنیا را اداره می‌کند.

وی، ارائه این دکترین سیاسی را حاصل حرکت حضرت فاطمه (س) دانست و ادامه داد: شهادت شهدای مدافع حرم در تداوم همان طفل کشته‌شده بین درودیوار است، در دنیا این‌همه بچه سقط شده و ذبح‌شده بوده اما در قیامت اولین پرونده‌ای که پیگیری می‌کنند، شهادت حضرت محسن است.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز دنیا به این نتیجه رسیده که اگر بخواهد این دکترین به‌عنوان دکترین امامت و ولایت به دنیا ارائه شود، سفره استکبار از دنیا برچیده خواهد شد، ازاین‌رو دنیا با تمام قدرت تمرکز کرده تا جریانی که می‌خواهد این دکترین سیاسی را ارائه دهد، از بین ببرد.

وی افزود: مسأله سوریه و بشار اسد مطرح نیست، مسأله این است که جریانی به راه افتاده و باید این جریان را از بین ببرند؛ روزی 1500 کیلومترمربع از مملکت حضرت زهرا (س) زیر چکمه کافری بود که همه دنیا از آن پشتیبانی می‌کردند، امروز این جبهه جنگ تا 10 متری مرز اسرائیل عقب‌رفته است، یعنی سرباز اسرائیلی در مرز خود عکس بزرگی از میوه دل حضرت زهرا (س)، رهبر معظم انقلاب را مشاهده می‌کند، ماجرای سوریه ماجرای برهم زدن این جریان است.

آیت‌الله علم‌الهدی با یادآوری این‌که این شهیدان در تداوم شهادت آن طفل شهید است و خوش به حال آنان که توانستند دشمن را خاک‌نشین کنند، ایده دشمن را از بین ببرند و جان خود را سپر قرار دادند، گفت: در این مسیر جان دادن و شهید شدن یک انگیزه و نقطه ایست که در بین هزاران نفر یک نفر را انتخاب می‌کند.

وی اظهار کرد: امروز دشمن عتبه مقدسه را هدف قرار می‌دهند، دشمن با آن‌ها کار دارند زیرا می‌دانند همه‌کاره آنان هستند؛ اگر حضرت فاطمه و حضرت زینب نبودند این جاده امامت و رسالت به جاده ولایت وصل نمی‌شد که امروز 300 میلیون نفر بگویند ما دکترین سیاسی داریم که تابه‌حال دنیا تجربه نکرده است.

امام‌جمعه مشهد مقدس بابیان این‌که زهرا (س)، فدایی شده امروز ماست، ابراز کرد: امروز وجود اقدس صدیقه اطهر (س) زمام دار ماست، جریان ما امروز به دست توانمند فاطمه زهرا (س) اداره می‌شود، فاطمه، فاطمه امروز ماست نه فاطمه 1400 سال پیش، زهرا فدایی شده امروز ماست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی