۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت

هرچه فعالیت ها ی اقتصادی بر اساس اقتصاد مقاومتی باشد نفعش به جبهه ی اسلام میرسد

در تجارت کسی به فکر قدرت نظام و اسلان نیست و همه به دنبال همین سود ها هستند. این فعالیت شما مایه ی خوشحالی ما است و هرچه فعالیت ها ی شما بر اساس اقتصاد مقاومتی باشد نفعش به جبهه ی اسلام میرسد.

دیدار با مدیر عامل و مدیران موسسه مالی و اعتباری عسکریه

آیت الله علم الهدی در دیدار با مدیر عامل و مدیران موسسه مالی و اعتباری عسکریه ضمن شنیدن سخنان چند تن از ایشان بیان داشت: دغدغه ی ما در اقتصاد این است که تمام آن شده تجار ت و سود و منافع شخصی و حرکت در آن جاهایی است که گذشته از حلال و حرام شرعی ارزش های دینی را برهم میزند.

وی در ادامه افزود:هر نهادی به مشهد می آید یا میخواهد مجتمع تجاری بسازد و یا تفریحی و این هویت شهر را بر هم زده است.مشهد به شهر کیش مبدل شده که در وسط آن حرم امام رضا(ع) قرار دارد.

امام جمعه ی مشهد مقدس تصریح کرد: در تجارت کسی به فکر قدرت نظام و اسلام نیست و همه به دنبال همین سود ها هستند. این فعالیت شما مایه ی خوشحالی ما است و هرچه فعالیت ها ی شما بر اساس اقتصاد مقاومتی باشد نفعش به جبهه ی اسلام میرسد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی