۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت

مصاحبه با خبرنگاران، مذاکرات با عزت

سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۴۴ ب.ظ

مشکل ما با آمریکا سر میز مذاکره حل نمی شود

آمریکا خیال کرده با تحریم ها میتواند مارا براندازی کند و این بحث ها با مذاکره به جایی نمی رسد. خدای ناکرده اگر عزیزان ما در مذاکرات کوتاه بیایند و خسته شوند ممکن است عزت ما خدشه دار شود و ما تحقیر شویم و رشد انقلاب ما تا اندازه ای ازدست برود.

مصاحبه با خبرنگاران، مصلی تهران

آیت الله علم الهدی در مصاحبه با خبرنگاران در حاشیه ی دیدار با فرماندهان بسیج دانشجویی در مورد وضعیت کنونی قوه قضاییه بیان داشت: الحمد لله قوه ی قضاییه جدیت هایی را دارد که قبلا جای آن در این قوه خالی بود. تحولی در جدی گرفتن مسائل فساد در قوه قضاییه  بوجود آمده است و این نشانگر افزایش فساد در کشور نیست بلکه قاطعیت قوه قضاییه را نشان می دهد.

وی در ادامه گفت: اثر این جدیت اول دلگرمی مردم و امیدواری مردم به نظام و انقلاب است و عواملی که میخواهند فساد و درآمد کلان بادآورده داشته باشند میفهمند این مسیر مسیر همواری نیست.

امام جمعه ی مشهد مقدس در مورد نتیجه مذاکرات بیان داشت:  نظر بنده نظر اولیه ی مقام معظم رهبری است ایشان گفتند این مذاکرات به جایی نمی رسد. آمریکا از سلاح اتمی ما وحشت ندارد مشکل آمریکا توسعه و نفوذ ما در منطقه است و بمبستی است که ما در مقابل آمریکا در جهت توسعه ی استکبارش ایجاد کردیم. آنروزی که ما انقلاب کردیم یک گوشه ی دنیا مرگ بر آمریکا میگفت اما الان جایی نیست که مرگ برآمریکا نگوید.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: مشکل ما با آمریکا با میز مذاکره حل نمی شود. آمریکا خیال کرده با تحریم ها میتواند مارا براندازی کند و این بحث ها با مذاکره به جایی نمی رسد. خدای ناکرده اگر عزیزان ما در مذاکرات کوتاه بیایند و خسته شوند ممکن است عزت ما خدشه دار شود و ما تحقیر شویم و رشد انقلاب ما تا اندازه ای ازدست برود.

آیت الله علم الهدی افزود: جریان فتنه 88 کانال ورودی دشمن بود تا کشور را بهم بریزد و دشمن امیدوار است این کانال مسدود شده را مجددا احیا کند. مسئله ی افرادی که در حصرند به عنوان سردمداران فتنه اند اینها نمی گوییم وابسته به غرب و آمریکا بودند اما همسوی با آنها حرکت کردند. آمریکا دشمن ایران نیست دشمن اسلام است و هرجا بداند با حرکتی اسلام تضعیف  شود انجام میدهند.

علت کشتن این سه نفر در آمریکا این بود که مظهر مسلمانی در آمریکا در عرصه یآکادمیک و نخبگان خودنمایی نکند که در این صورت امریکا براندازی می شود و این برق چشمی بود برای دیگران.

وی در بحث شایعات نقل شده در مورد گرد و خاک اهواز در فضای مجازی گفت: در مورد ریزگرد ها به بنده نسبت دروغی دادند که بنده گفتم این عذاب الهی است. این جنایت بشر است چون در کشوری که از ثروتمند ترین کشور ها است بجای کویر زدایی از آمریکا و اروپا تجهیزات نظامی می خرند و مردمشان در این مصیبت زندگی می کنند و ما از ریزگرد های بیابان های آنها در امان نیستیم چه در کویت و چه عربستان. عزیزان ما باید کاری کنند که دود این خاکستر به چشم مردم ما نرود. راه هایی هم در داخل برای جلو گیری وجود دارد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی