۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

رفاقت با امریکا نقطه ی مقابل تفکر امام است

برخی می‎گویند "رقابت با آمریکا را به رفاقت تبدیل کرده و کشور را بسازیم"؛ این تفکر مقابل تفکر امام است/ امام معتقد به پایان نیافتن انقلاب و لزوم صدور آن بودند/ استکبار برای بقا و هژمونی خود به تروریسم متوسل شده

همایش سه هزار نفری بسیج دانشجویی ، مصلی تهران

آیت الله علم الهدی در همایش ٣ هزار نفری بسیج دانشجویی سراسر کشور با بیان این‎که دانشجویان بسیج دانشجویی افسران جنگ نرم هستند، گفت: در تبیین انقلابی بودن و انقلابی ماندن باید ابتدا ماهیت انقلاب برای ما روشن شود تا انقلابی ماندن را درک کنیم گاهی در تشخیص ماهیت انقلاب، انقلاب با نظام اشتباه گرفته می‎شود.

آیت‎الله علم الهدی در ادامه بیان کرد: برخی در کشور هستند که می‎گویند رقابت با آمریکا را به رفاقت تبدیل کنیم و کشور را بسازیم و به بیرون از کشور کاری نداشته باشیم، این تفکر مقابل تفکر امام است که معتقد بود انقلاب ما پایان نیافته است و باید از دروازه‎های کشور صادر شود و استکبار را به براندازی برسانیم و اسلام را حاکم کنیم‬.

وی همچنین با بیان این مطلب که موقعیت انقلاب ما از ١٤٠٠ سال قبل تاکنون برای اسلام پیش نیامده است که دنیا به بن بست برسد و جاده جدید را اسلام ترسیم کند، اظهارکرد: این شعار نیست واقعیت است که دشمن بیش از ما به آن معتقد است.

‬امام جمعه مشهد نظام را ابزاری در استخدام انقلاب دانست و افزود: همچنین نظام سکویی برای پرش وگسترش انقلاب در جهان‬ است.

وی در ادامه، گفت: انقلاب ما از امر به معروف و نهی از منکر در برابر یک فحشای بزرگ در پاییز ٤١ آغاز شد و این انقلاب همان انقلاب انبیاء است و در راستای انقلاب حضرت ابراهیم و موسی و از نوع انقلاب اسلامی حضرت رسول است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان نیز گفت:استکبار برای بقا و هژمونی خود به تروریسم متوسل شده است‬.

آیت‌الله علم‌الهدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ما سر مساله وزارت در دولت و وکالت در مجلس با کسی دعوا نداریم، گفت: ما بر سر ارزش‌های دینی، مشروعیت دین، حاکمیت دستورات الهی که باید با دیگران دعوا داشته باشیم و آن جایی است که سخنان و اظهارات و رهنمودها تاثیر نکند. آنجایی که افراد  بخواهند پیاده‌نظام دشمن شوند باید مقابل آن بایستیم و همانطور که رهبری فرمودند میدان اولیه جنگ در این زمینه برای ما دانشگاه است. 

وی با اشاره به خاطره‌ای از آیت‌الله مهدوی کنی گفت: در سال‌های اولیه انقلاب یک روز در شورای عالی انقلاب بازرگان به ما می‌گفت، شما آقایان علما انقلاب را برپا کردید و مردم را در این راستا بسیج نمودید، حالا دیگر انقلاب به پیروزی رسیده است، لذا شما به مساجد و حوزه‌های علمیه خود بروید و مردم را ارشاد کنید و امور مملکت را به ما بسپارید.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخن آیت‌الله مهدوی کنی به بازرگان اظهار داشت: آیت‌الله مهدوی کنی می‌گوید من به آقای بازرگان گفتم آن روزی که آقای طالقانی شما را به مسجد هدایت آورد و شما در جمع ما حاضر شدید و گفتید آقایان علما اسلام همه‌اش غسل و وضو نیست، اسلام سیاست ، اقتصاد و مدیریت دارد و باید در دنیا توسعه و شخصیت بین‌المللی داشته باشد را یادتان می‌آید حالا که امروز انقلاب به پیروزی رسید، نیازی به بین‌المللی شدن اسلام نمی‌بینید تا ما برویم در مساجد نماز بخوانیم و شما مملکت‌داری کنید.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه این بینش در مملکت ما دنباله‌رو دارد، گفت: سخن و حرف ما در این زمینه با دوستان در جهت کسب قدرت و فرصت نیست بلکه دعوای ما با آنها درباره دیدگاه و بینش انقلابی بودن و انقلابی ماندن است، لذا ما سیاست و حکومت را برای انقلاب می‌خواهیم چرا که معتقدیم سرنوشت اسلام امروز به این انقلاب گره خورده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی