۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت

همایش مدیران کانون های بسیج فرهنگیان کشور

سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۵۱ ب.ظ

ادعای دروغین تقلب فقط بهانه ای برای حمله به رهبری و ولایت فقیه بود

کسانی که در فتنه 88 به خیابان آمده و اردو کشی خیابانی به راه انداختند مدعی بودند در انتخابات تقلب صورت پذیرفته است اما این ادعایشان فقط برای حمله کردن به رهبری بود و گرنه به جای شعار بر ضد ایشان شعار مرگ بر احمدی نژاد سر می دادند. چون بر فرض هم که تقلبی صورت گرفته بود برنده انتخابات باید مورد هجمه واقع می شد نه ستون خیمه انقلاب .

 همایش سراسری مدیران کانون ها و اعضای شورای بسیج فرهنگیان کشور ، مشهد

آیت الله احمد علم الهدی ظهر امروز در مراسم اختتامیه نهمین همایش سراسری مدیران کانون ها و اعضای شورای سازمان بسیج فرهنگیان کشور در مشهد بعد از خوش آمد به مهمانان شهر مقدس مشهد سخنان خود را اینگونه آغاز کردند: موفقیت بسیار بزرگی نصیب شما عزیزان شده و آن برگزاری این همایش در تربت مقدسه امام هشتم(ع) است. بالاترین نتیجه این همایش به شما می رسد و  آن آثاریست که از رافت کامل ثامن الحجج(ع) نصیب شما می شود که دستگیر دنیا وآخرت شماست.

ایشان در ادامه بیان کردند: مسئله زیارت امام رضا(ع) اجرای یک مسافرت  یا یک جریان فراغت تابستانی نیست، تشرف به ساحت مقدس امام هشتم(ع) امام  وحجت زنده است . شما اگر در دوران حیات امام رضا(ع) در مدینه یا ری می رفتید دقیقا موضع و برنامه ای را داشتید که الان دارید اما با این تفاوت که در آن جا امام(ع) را از نزدیک می دیدید و با ایشان حرف زده و صحبتشان را میشنیدید اما الان شما وجود مقدس امام (ع) را نمیبینید اما امام(ع) زنده است، شما را می بیند، حرف شما را می شنود وبا شما ارتباط  برقرار می کند ومسئله مهم در زیارت تشخیص ارتباط امام هشتم (ع) با شماست به عنوان زائر.

آیت الله علم الهدی در تشریح بحث زیارت زیارت راهمین مشاهده ضریح مطهر وزیارت نامه خواندن ندانسته و افزودند: زیارت باید "عارفا بحقه" باشد وباعرفان بحق امام  انجام شود. یعنی جوری باید امام(ع) را زیارت کرد که  نقطه ارتباطی امام(ع) باخود را درک نمود که این نقطه ارتباطی فرستادن کد به قلب شماست. هنگام ورود ب حرم ودادن سلام به آقا به یکباره اشک از چشمانتان جاری شده وحالتان دگرگون می شود، این همان کدی است که امام(ع)به دل شما فرستاده ودر اصل امام(ع) قبل از شما به شما سلام داده اند. اگر به این کد ها توجه کنید دیگر از زیارت سیر نمی شوید وبا یکبار زیارت دلتان آرام نمی گیرد واز هیچ برنامه ای جز زیارت لذت نخواهید برد که این همان زیارت " عارفا بحقه" است.

ایشان در ادامه به حاضرین توصیه کردند: شما امروز به برکت وجود امام رضا(ع) در مشهد حضور یافته اید و الان که قصد بازگشت به شهر و دیارتان را دارید با امام قراری بگذارید تا هرچه به ذهنتان رسید که امام(ع) خوششان می آمد انجام داده و هرچه امام(ع) بدشان می آمد انجام  ندهید.

آیت الله علم الهدی در ادامه با شاره به حدیث سلسله الذهب ابراز کرد: برخی از افراد وقتی می خواهند حدیث سلسله الذهب امام رضا(ع) را تفسیر کنند فقط به جنبه توحیدی آن توجه می کنند حال آنکه حضرت در بخش عمده ای از این حدیث به مسئله نظام ولایی توجه داشته اند.امام هشتم(ع) در بین ائمه از جمله امامانی بودند که به مسئله تشکیل حکومت ولایی و اسلامی توجه بسیار زیادی داشتند.

ایشان در قسمتی دیگر از سخنان خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخاب رئیس جمهور محترم از این نظر اهمیت دارد که ایشان منصوب رهبر معظم انقلاب هستند و گرنه اگر بخواهیم به میزان رای ایشان توجه کنیم خواهیم دید ایشان فقط 50.7 درصد آراء را بدست آورده اند و عده زیادی از مردم به رئیس جمهور منتخب رای نداده اند.

آیت الله علم الهدی با اشاره به فتنه سال 88 گفت: کسانی که در فتنه 88 به خیابان آمده و اردو کشی خیابانی به راه انداختند مدعی بودند در انتخابات تقلب صورت پذیرفته است اما این ادعایشان فقط برای حمله کردن به رهبری بود و گرنه به جای شعار بر ضد ایشان شعار مرگ بر احمدی نژاد سر می دادند چون بر فرض هم که تقلبی صورت گرفته بود برنده انتخابات باید مورد هجمه واقع می شد نه ستون خیمه انقلاب، و همین مسئله نشان می دهد ادعای دروغین تقلب فقط برای ایجاد بهانه ا ی برای حمله کردن به رهبری و ولایت فقیه بوده است.

ایشان تاکید کردند: حالا با توجه به تحولات سیاسی که در کشور بوقوع پیوسته برخی از جریانات سیاسی فکر می کنند برای آنها فرصتی ایجاد شده تا بتوانند وارد حوزه های مهم اجتماعی و سیاسی نظام شوند و از آن طریق به نظام ضربه بزنند که یکی از مهم ترین این حوزه ها و نهادهای کشور آموزش و پرورش است که یک سلسله جریان های سیاسی می خواهند وارد این حوزه شده و آن را به نفع خودشان مصادره کنند.

 آیت الله علم الهدی خطاب به فرهنگیان بسیجی اظهار کردند: شما نباید اجازه بدهید جریان های لائیک و موسسان فتنه 88 تحولات سیاسی کشور را به نفع خودشان مصادره کنند و آموزش و پرورش را در اختیار خودشان بگیرند. فرهنگیان بسیجی باید جریان های سیاسی را شناسایی کنند و اجازه ندهند اینگونه اتفاقات رخ بدهد. اینکه باید با دولت همکاری کرد درست اما نباید اجازه نفوذ جریان سیاسی وابسته وموئسس فتنه بودن به عرصه ی بزرگترین نهادهای سیاسی اجتماعی یعنی آموزش وپرورش نداد. شما برادر وخواهر بسیجی هم وظیفه دارید با بصیرت و شناخت کامل جریانها ایستادگی کنید و نگذارید افراد نفوذی جریانهای لائیک سیاسی  وارد آموزش وپرورش بشود.  شما به عنوان یک بسیجی پای این انقلاب بایستید و برای ولایی باقی ماندن این نظام تلاش کنید و این مهمترین رسالت شما محسوب می شود که باید در این مسیر به دو چیز متکی باشید، یکی اخلاص بسیجی و دیگری مقاومت بسیجی.

ایشان در انتهای سخنان خود با اشاره به تفاوت عمده بین بیسجیان و افراد ارزشی با افراد غیر ارزشی ابراز کردند: غیر ارزشی ها فقط تا پای شکم و شهوتشان سر حرفشان می ایستند اما نیروهای ارزشی و بسیجی تا پای جانشان از عقیده شان دفاع کرده و می ایستند. در عملیات ها بسجی های دوره جنگ با یک اسلحه به مقابله دشمن می رفتند و موفق می شدند چون با آرزوی شهادت به جنگ دشمن می رفتند.شما وارثان این بسیجی ها هستید. آنها در عرصه نظامی اما شما در عرصه سیاسی وپایگاه سیاسی. شما به عنوان بسجی آمدید زیارت امام رضا(ع) از شما بهترین پذیرایی را امام (ع) می کنند و بیشترین رافت را با شما دارند چون شما به نام بسیجی آمدید که فدایی  در راه برقراری نظام الهی هستید که امام رضا (ع) دوازده قرن قبل در دروازه نیشابور درباره آن صحبت می کردند.

نظرات (۱)

احسنت به حاج آقای علم الهدی ... هر انسان با بصیرتی به خوبی میداند که موسوی و کروبی به واقع گماشته های فتنه 88 بودند و سران اصلی فتنه 88 سران باند ثروت و قدرت بنز سوار هستند که مملکت و نظام را ارث پدری میدانند و در اصل اعتقادی به اسلام ناب محمدی ندارند و آن اسلامی را می پسندند که آنها را به قدرت برساند و هر روز در صدد فتنه جوئی و امتحان شانس خود برای براندازی نظام و ولایت فقیه میباشند
و لعنت الله علی القوم الظالمین...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی