۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت

راهپیمایی 22 بهمن، مهر تایید نظام

چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۴۰ ق.ظ

تهدید و تحریم برای ملت ایران معنایی ندارد

دولت و مردم با حرکت در مسیر فرامین رهبری به موفیقت های خود در عرصه های مختلف ادامه خواهند داد. تهدید و تحریم برای ملت ایران معنایی ندارد، دولت های غربی از ابتدای انقلاب ما را تهدید کرده اند اما با همین تحریم ها جمهوری اسلامی قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کرده است.

مصاحبه با خبرنگاران، راهپیمایی 22 بهمن

آیت الله علم الهدی روز چهارشنبه در حاشیه راهپیمایی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران بعد از 36 سال با هدایت مقام معظم رهبری به بلوغ کامل رسیده است.  راهپیمایی 22 بهمن مهر تایید مردم به عملکرد نظام اسلامی است، این انقلاب به دست مردم به وجود آمده و بر این اساس نیز از آن حمایت می شود.


عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی اسلام ناب محمدی (ص) را در دل های مسلمانان زنده کرد گفت: دولت و مردم با حرکت در مسیر فرامین رهبری به موفیقت های خود در عرصه های مختلف ادامه خواهند داد. تهدید و تحریم برای ملت ایران معنایی ندارد، دولت های غربی از ابتدای انقلاب ما را تهدید کرده اند اما با همین تحریم ها جمهوری اسلامی قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کرده است.


در طلیعه سی و هفتمین بهار شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ، مردم مشتاقانه به خیابانها آمدند تا عزت ، عظمت و اقتدار نظام اسلامی را بار دیگر به نمایش بگذارند، مردمی که قلب و دلشان برای تعالی و پیشرفت کشور خود می تپد.

اقشار مختلف مردم بویژه زائران و مجاوران علی ابن موسی الرضا (ع) با گرایش های سیاسی متفاوت و علائق و سلایق مختلف، دوش به دوش و دست در دست یکدیگر این روز بزرگ و به تعبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی «یوم الله» و یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را گرامی داشته اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی