۱۴۰۳ چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت

مصاحبه با خبرنگاران،مذاکرات

سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۵۰ ق.ظ

هدف غرب از مذاکرات ۲ مرحله‌ای توقف ایران و سپس افزایش تحریم‌هاست

 آنها می‌خواهند سر ما کلاه بگذارند، همانطور که تا الان یک سال و نیم است ما را در قرارداد ژنو و قضیه 20 درصد معطل کرده‌اند و سطح غنی سازی ما را پایین آورده‌اند و برخی از دستگاه‌های ما نیز تعطیل شده است، خود همین افراد به دنیا و اسرائیل گفته‌اند که الان ما این کارهایی که انجام داده‌ایم تا اندازه‌ای غنی سازی اورانیوم ایرانی‌ها را مهار کرده‌ایم.

مصاحبه با خبرنگاران، مسجد خاتم الانبیاء(ص)

آیت الله علم الهدی در حاشیه مراسم یادبود شهدای اصناف مشهد مقدس در مصاحبه با خبرنگاران در ارتباط با فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود اشاره داشتند که مذاکرات را خود رهبری مدیریت می‌کنند، یعنی در حدی که ما باید در سایه مذاکره سعی کنیم که تحقیر نشویم و عزتمان محفوظ بماند.

وی افزود: این دو اصل باید کاملا رعایت شود و گروه مذاکره کننده نیز باید این موضوع را مدیریت کند اگر مذاکرات به مرحله تحقیر برسد و یا عزت ما دچار خدشه شود مقام معظم رهبری دخالت می‌کنند.

آیت الله علم الهدی در پاسخ به این سوال که چرا غرب به دنبال دو مرحله ای کردن مذاکرات است، اظهار داشت: آنها می‌خواهند سر ما کلاه بگذارند، همانطور که تا الان یک سال و نیم است ما را در قرارداد ژنو و قضیه 20 درصد معطل کرده‌اند و سطح غنی سازی ما را پایین آورده‌اند و برخی از دستگاه‌های ما نیز تعطیل شده است، خود همین افراد به دنیا و اسرائیل گفته‌اند که الان ما این کارهایی که انجام داده‌ایم تا اندازه‌ای غنی سازی اورانیوم ایرانی‌ها را مهار کرده‌ایم.

امام جمعه مشهد مقدس تاکید کرد: آنها می‌خواهند تحت عنوان یکسری قرارداد اولیه طبق اصول این توقف را ادامه دهند و از آن طرف نیز روز به روز بر تحریم‌ها بیافزایند. ما امروز به نقطه‌ای حساس رسیده‌ایم که اگر از عزت خود در برابر دشمنان دفاع کنیم محفوظ می‌مانیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی