۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت

سالروز تخریب قبرستان بقیع

شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۴ ب.ظ

دشمن فهمیده که تنها راه براندازی اسلام مبارزه با اهل البیت رسول الله است

تا روزی که بشود با اهل بیت مبارزه کرد، تا روزی که بشود با شیعه جنگید و تا روزی که بشود با عزیزان رسول خدا (صل الله علیه و آله) مقابله کرد. دنیا آمادگی برای ظهور مولایمان را پیدا نمی کند.

مراسم سالگرد تخریب قبرستان بقیع


آیت الله علم الهدی ظهر امروز  بعد از نماز ظهرو عصر در مراسم سالگرد تخریب قبرستان بقیع در جمع عاشقان اهل بیت (ع) با بیان اهمیت دو اصل از فروع دین یعنی تولی و تبری آنها را هم تراز با جهاد و نماز دانسته وافزودند: اصل اهمیت این دو اصل در دوستی با دوستان پیامبر(ص) و دشمنی با دشمنان ایشان نیست بلکه برای توجه دادن به یک نقطه اساسی و محوری است و آن این که از روزهای اول صدر اسلام و زمان پیغمبر اکرم(ص) تمام رویارویی ها و مواجهات با رسول اکرم(ص) و دین اسلام در یک جریان قرار گرفت که آن دشمنی با امیرالمومنین(ع) و خاندان عصمت  است.

ایشان با اشاره به سابقه این دشمنی ها در زمان حیات پیغمبر اسلام(ص) آن را مربوط به کسانی دانستند که در عین ایمان به خدا و رسول او، دشمنی و بغضی خاص از رسول اکرم(ص) در سینه داشتند که نتوانسته بودند این دشمنی را حل کنند و آن را به علی(ع) به عنوان نقطه توجه مقام وحی  اظهار کردند. این عداوت و دشمنی در بعد روز غدیر خم که رسول خدا(ص) دست علی(ع) را به عنوان وصی خود و رهبر امت بعد از مقام نبوت  بالا بردند با تشکیل یک گروه پنج نفره ضد ولایت و امامت علی(ع) و یارگیری آنها برای این موضوع نمود یافت و هر کس با اسلام و پیامبر(ص) مشکلی داشت به این گروه پیوست، این گروه چون دست خود را در عرصه مدیریت اسلام کوتاه می دیدند تنها راه ورود به این عرصه را جدایی مسیر رهبری از امامت وانحراف از مسیر وحی یافتند.

آیت الله علم الهدی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایات دشمنان اسلام و خصوصا وهابیت در حق اهل بیت(ع) آن را تنها راه براندازی اسلام دانسته و تاکید کردند: دشمنان اسلام به ویژه انگلیسی ها وقتی فهمیدند اسلام مردم را دشمن شناس و بیدار می کند برای تسلط بر منطقه و رسیدن به منافع خود وهابیت را پایه ریزی کردند که ازجمله جنایات آنها تخریب قبر سید الشهدا(ع) و قبور ائمه بقیع(علیهم السلام) است. قبر امام حسین(ع) مجددا باز سازی شد اما بعد از گذشت صد سال از این واقعه هنوز قبر چهار امام عزیز ما در روی خاک تیره و در ویرانه بقیع باقی است که این نشانه اوج مظلومیت اهل بیت (ع) است.

ایشان در پایان ضمن اشاره به وظیفه شیعیان گفتند: وظیفه ما تنها گریه و عزاداری برای این مظلومیت نیست  بلکه توسعه معارف اهل بیت است آن هم با یک سری فعالیت های سیاسی و برنامه ها و نقشه های مشخص تا مسیری طی شود که اهل بیت پیامبر(ص) از این مظلومیت در بیایند. تا روزی که بشود با اهل بیت مبارزه کرد، تا روزی که بشود با شیعه جنگید و تا روزی که بشود با عزیزان رسول خدا(ص) مقابله کرد دنیا آمادگی برای ظهور مولایمان را پیدا نمی کند پس خط ما باید توسعه معارف اهل بیت باشد.

دریافت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی