۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهریور

با توجه به جنگ نرم باید پدافند فرهنگی در آموزش و  پرورش گنجانده شود
 متاسفانه امروزه به دلیل استفاده از ابزارهای اجتماعی و ماهواره‌ای به پیامبر اسلام هجمه هایی وارد می‌کنند که به خاطر آن‌ها جوانان و نوجوانان ما به صورت غیر مستقیم استخدام جنگ نرم و شیاطین می شوند.با توجه به این جنگ نرم  باید پدافند فرهنگی در آموزش و پرورش گنجانده شود زیرا جای خالی آن احساس می شود و باید بدانیم که در صورت عدم توجه ممکن است فضا مدارس به سمت انحرافات فرهنگی کشانده شود

شورای آموزش و پرورش خراسان رضوی

آیت الله علم‌الهدی در جمع شورای آموزش و پرورش خراسان رضوی ضمن خیر مقدم به حاضرین خاطرنشان کرد: وجود شما انسان های با تجربه وزنه های قوی در ابتکار و فکر و اندیشه در جریان تعلیم و تربیت برای آموزش و پرورش است و شورای آموزش و پرورش استان به خاطر وجود فرهیختگان و اندیشمندان با همت، رتبه کیفی را به خود اختصاص داده است.

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

دریافت

وی ادامه داد: سیاست‌های کلان آموزش و پرورش در سطح وزارت تعیین می‌شود اما فلسفه اصلی تشکیل شورای آموزش و پرورش این است که سیاست گذاری آموزش پرورش در سطح شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت می گیرد که راهبرد های قوی و حساب شده  به وسیله ی شخص مقام معظم رهبری ارائه شده و مانند نعمتی جاری ایشان این راهبرد ها را ارائه می دهند.


آیت‌الله علم الهدی عنوان کرد : فلسفه ی تشکیل شورای آموزش و پرورش برای دو چیز است. ابتدا کمک و حمایت متولیان آموزش و پرورش و دوم استفاده از تجربیات  فرهیختگان است. در شورای آموزش و پرورش استان سرمایه‌های ذی قیمتی وجود دارد که می‌توانند در عرصه‌های مدیریتی متولیان آموزش و پرورش را پشتیبانی کنند. در عرصه ی تجربه هم این افراد فرهیخته میتوانند از جهت فکری میتوانند روش های اجرایی و راهبرد های مقام معظم رهبری را پیاده کنند.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: استان خراسان رضوی از وضعیت خاصی برخوردار است و به دلیل وجود امام هشتم طلیعه دار سایر استان‌ها است اما متاسفانه محرومیت‌هایی دارد که با توجه به سطح بالای مشکلات آموزش و پرورش استان برای مثال وجود مدارس سه شیفته در حاشیه شهر برای برطرف شدن نیاز به همکاری‌های زیادی دارد.

آیت الله علم الهدی خاطر نشان کرد: شرایطی پیش آمده که تمام دنیا هجمه‌های زیادی به دین و بر سر اسلام دارند که این هجمه‌ها هجمه‌های جنگ نرم است که جوانان و نوجوانان را مورد هدف قرار داده است.

وی ادامه داد متاسفانه امروزه به دلیل استفاده از ابزارهای اجتماعی و ماهواره‌ای به پیامبر اسلام هجمه هایی وارد می‌کنند که به خاطر آن‌ها جوانان و نوجوانان ما به صورت غیر مستقیم استخدام جنگ نرم و شیاطین می شوند.

امام جمعه مشهد مقدس ادامه داد: با توجه به این جنگ نرم باید پدافند فرهنگی در آموزش و پرورش گنجانده شود زیرا جای خالی آن احساس می شود و باید بدانیم که در صورت عدم توجه ممکن است فضا مدارس به سمت انحرافات فرهنگی کشانده شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی