۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهریور

دیدار دانشجویان بسیجی، بصیرت

سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۴۹ ق.ظ

دشمن سعی دارد باحربه غوغاسالاری، جریان‌های مرده را در دانشگاه‌ها احیا کند

دشمنان تلاش دارند از طریق غوغاسالاری در دانشگاه‌ها، از سویی رشد علمی را از جامعه دانشگاهی بگیرند و از سوی دیگر با همین حربه غوغاسالاری، جریان‌های مرده را در دانشگاه‌ها احیا کنند بنابراین لازم است نیروهای بسیجی فعال در دانشگاه‌ها نسبت به این دو حربه آگاه باشند.

دیدار دانشجویان بسیجی، اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا(ع)

آیت الله علم الهدی ظهر امروز در جمع دانشجویان بسیجی در محل اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا(ع) مشهد اظهار داشت: یکی از ممهمترین مولفه‌هایی که بسیج و دانشجوی بسیجی باید به آن مجهز باشد بصیرت و موقعیت شناسی است.

امام جمعه مشهد مقدس بیان کرد: این موقعیت شناسی صرفا محدود به زندگی فردی نیست، بلکه در عرصه زندگی سیاسی و اجتماعی نیز حضور دارد و دارای اهمیت فراوانی است؛ بنابراین امروز دانشجوی بسیجی ما باید تلاش کند خود را به سلاح موقعیت شناسی مجهز کند.

آیت الله علم الهدی با اشاره به وقایع تاریخی صدر اسلام خاطرنشان کرد: پیامبر مکرم اسلام در یک جامعه جاهلی مبعوث شدند و پس از رحلت ایشان شاهد بودیم که جریان‌های انرحافی رشد و نمو پیدا کردند و هدف اصلی آنها نیز این بود که اسلام راستین را از مسیر واقعی خود منحرف کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه بعد از دوران رحت پیامبر اکرم(ص) رویه بارز سرکوب حرکت‌های ائمه معصوم بوده است گفت: بعد از پیامبر گرامی اسلام و در زمان روی کار آمدن ائمه اطهار که یک فاصله زمانی 240 ساله را در بر می‌گرفت، حرکت حکام و ستمگران وقت خاموش کردن و از میان بردن حرکت‌های سیاسی ائمه اطهار بود.

آیت الله علم الهدی انقلاب اسلامی ایران را نماد بارز جایگزینی یک نظام دینی بجای یک نظام شاهنشاهی عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی سبب روی کار آمدن یک نظام مبتنی بر تئوری امامت و ولایت شد و از سوی دیگر بروز انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور مجدد چهره مکتبی اسلام شد که پیش از این و در دوران طاغوت محصور مانده بود.

وی با اشاره به وضعیت امروز غرب افزود: کشورهای غربی و به ویژه آمریکا امروز برای حفظ حیات سیاسی خود از هر ابزار دفاعی استفاده می‌کنند و نابودی نظام اسلامی را نیز به عنوان هدف اصلی خود تعریف کرده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد:امروز دشمنان تلاش می‌کنند از سویی مانع رشد و توسعه علمی کشور شوند و از سوی دیگر با رخنه در جریانهای سیاسی، در کشور صاحب نفوذ شوند و از این طریق میان مردم و نظام اسلامی فاصله ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه امروز هدف و بستر اصلی این دو توطئه است افزود: آنها تلاش دارند از طریق غوغاسالاری در دانشگاه‌ها، از سویی رشد علمی را از جامعه دانشگاهی بگیرند و از سوی دیگر با همین حربه غوغاسالاری، جریان‌های مرده را در دانشگاه‌ها احیا کنند بنابراین لازم است نیروهای بسیجی فعال در دانشگاه‌ها نسبت به این دو حربه آگاه باشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی