۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

آمریکا عنصر شکست خورده‌ای است که هیچ‌گاه بر نظام اسلامی مسلط نخواهد شد/در مقابل اهانت دولت فرانسه باید حرکت عظیم مردمی شکل گیرد

بعد از 35 سال این مسئله قطعی است که استکبار و آمریکا روی کره زمین یک عنصر شکست‌خورده و ذلت‌بار روزبه‌روز است و به‌هیچ‌وجه توان سلطه بر ما را نخواهد داشت.

خطبه دوم نماز جمعه، حرم امام رضا (علیه‌السلام)

 

دریافت
مدت زمان: 26 دقیقه 48 ثانیه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی، آیت الله علم الهدی امروز در خطبه دوم نماز جمعه این هفته مشهد مقدس با اشاره با سالروز فرار شاه از کشور، گفتند: امروز، روز 26 دی‌ماه، سالروز فرار شاه معدوم ملعون است، یعنی سرآغاز شکست استکبار جهانی؛ امروز بعدازظهر وقتی در نوفل‌لوشاتو به امام اطلاع دادند شاه فرار کرد، امام سه مرتبه فرمودند «الله‌اکبر»؛ در شعاع نورانی تکبیر امام، در حقیقت سقوط صلابت و قدرت استکبار جهانی و شکست‌های پیاپی و ذلتی که استکبار جهانی و دنباله‌رو آن غرب کافر در طول 35 سال تداوم این انقلاب مبتلا شده است، در شعاع تکبیر امام آن روز دیده شد.

آینده‌نگری پیامبر (صلوات‌الله‌علیه) در قدرت یافتن مسلمانان

در جنگ احزاب وقتی مسلمان‌ها اطراف مدینه خندق می‌کندند به یک رگه کوه رسیدند که نتوانستند این رگه کوه را خرد کنند و خندق اطراف مدینه را ادامه بدهند، آمدند خدمت پیغمبر اکرم (صلوات‌الله‌علیه) درحالی‌که از گرسنگی سنگ به شکم بسته بودند روی یک تلی استراحت می‌کردند؛ نزد ایشان آمدند و گفتند یا رسول‌الله به چنین رگه سنگی کوه برخورد کردیم و کار خندق به بن‌بست  رسیده و قابل ادامه نیست.

پیغمبر آمدند، تبر یا کلنگ را به دست گرفتند، یک تکبیر گفتند، فرمودند الله‌اکبر، تبر را بلند کردند و این رگه کوه زدند و یک‌سوم این رگه کوه ریخت، برقی جستن کرد که پیغمبر فرمودند من در این برق کاخ‌های امپراتوری ایران را می‌بینم که در اختیار قدرت مسلمانان درمی‌آید.

ضربت دوم را زدند، برقی جستن کرد با تکبیر دوم پیغمبر و یک‌سوم دیگر رگه این سنگ فروریخت و پیغمبر فرمودند در این برق من اراضی شامات و قصور و امپراتوری رم را می‌بینم که در اختیار مسلمان‌ها درمی‌آید، ضربت شوم را زدند و با یک تکبیر برقی جستن کرد که فرمودند در این برق باغ‌های عدن، انتهای یمن و جنوب عربستان را می‌بینم که در اختیار مسلمانان درمی‌آید.

عده‌ای منافق ین باهم پوزخند زدند و گفتند برای تهاجم یک‌مشت عرب اطراف مدینه را خندق می‌کند، خودش هم نان خوردن ندارد، از گرسنگی سنگ به شکم بسته و آرزوی کاخ‌های امپراتوری رم، ایران و باغ‌های عدن بر سر می‌پروراند؛ نیم‌قرن طول نکشید که پیامبر آنچه در سنگ دیده بود تحقق پیدا کرد.

شکست آمریکا در برابر انقلاب روز فرار شاه امضا شد

تکبیر امام در نوفل‌لوشاتو وقتی گفتند شاه رفت عین تکبیر پیغمبر آن‌قدر اثر داشت در شعاع برق تکبیر امام بعد از 35 سال این عزت، این مقاومت، این قدرت ما در منطقه و این عظمت اسلام را در شعاع انقلاب دید و این در حقیقت اثر همان تکبیر امام و در شعاع همان تکبیر امام بود، بدبختی استکبار از روز 26 دی 1357 هجری شمسی آغاز شد که مزدور بی جیره مواجب حلقه به دوش یا سگ درباری کاخ سفید از این مملکت رانده شد؛ از آن روز شکست آمریکا امضا شد و ذلت آمریکا و استکبار جهانی امضا شد. «تکبیر»

از همان روز آمریکا و الحاد کفر جهانی غرب به این جمع‌بندی رسیدند که طلوع اسلام و قدرت اسلام از افق این نظام و از افق این انقلاب در روی کره زمین آغازشده است و اگر اسلام با این قدرت در دنیا طالع بشود، سفره استکبار جهانی و سفره کفر از روی کره زمین جمع است، این را آن روز آمریکا فهمید.

آمریکا به دنبال از بین بردن انقلاب در آغاز آن بود

فکر می‌کرد این انقلاب، نظام و حرکت یک حرکتی است که با یک سرکوبی کوچک ممکن است از بین برود و نابود شود، شاه را خود آمریکایی‌ها بردند و به خاطر این‌که بیایند تصمیم‌گیری کشور را در مقابله با انقلاب در دست بگیرند و خودشان در همان‌جا انقلاب را در نطفه پیروزی خفه کنند.

به‌مجرداینکه شاه از ایران رفت، هایزر، فرمانده ناتوی آمریکایی با یک اختیارات تام آمد رییس این مملکت شد و در روز دوم ورودش از گارد شاهنشاهی در اینجا سان دید، این‌ها تصمیم داشتند نیروی آمریکایی و نیروی ناتو را وارد کشور کنند برای سرکوبی این انقلاب، وقتی هایزر این سان را دید به این نتیجه رسید که این نیرویی که بخواهد این انقلاب را سرکوب کند در کشور هست اما قدرت خدا، نیرو و امداد الهی تا شب 21 بهمن این امکانات و این قدرت با فرماندهی فرمانده آمریکایی ناتو در سرکوبی انقلاب تا آنجا پیشرفت کرد که آخرین تصمیمشان این بود ولو یک‌سوم این ملت را بکشند و نگذارند این انقلاب پیروز شود.

آمریکا عنصر شکست خرده‌ای است که هیچ‌گاه بر نظام اسلامی مسلط نخواهد شد

تا شب 21 بهمن در مقابل این تصمیم شیطانی مردم بودند، مشت گره‌کرده و سینه خشک، شب 22 بهمن همین مردم در مساجد مثل هیزم اسلحه‌های همان گارد شاهنشاهی را انباشته کردند و امریکا شکست اول را خورد و پشت سر آن قدم‌به‌قدم و لحظه‌به‌لحظه در هر فتنه‌ای، توطئه‌ای و شگرد شیطانی و در هر تهاجم نظامی، انواع و اقسام حرکت‌ها را در سرکوبی این انقلاب و مقابله با شما مردم استکبار جهانی تجربه کرده است و در همه‌جا شکست‌خورده؛ لااقل برای تجربه شما مردم بعد از 35 سال این مسئله قطعی است که استکبار و آمریکا روی کره زمین یک عنصر شکست‌خورده و ذلت‌بار روزبه‌روز است و به‌هیچ‌وجه توان سلطه بر ما را نخواهد داشت. «تکبیر»

اخیراً در این صدد برآمد پرده را کنار بزند و چهره شیطانی ضد اسلام را نشان دهد، حال که از هرگونه مقابله با این نظام و انقلاب مأیوس شده، بیاید خود اسلام را هدف قرار دهد و رویارو با خود اسلام و خود پیغمبر اسلام بجنگد؛ انواع و اقسام این فتنه‌ها را اجرا کرد و از همه فتنه‌ها خطرناک‌تر و شدیدتر، فتنه جریان تکفیری تروریسم بود که از دل مسلمانان یک جریان مسلمان کش دربیاورد، دو کار کند، هم با این جریان مسلمان کش مسلمان‌ها را براندازی کند و هم یک چهره کریه و زشت از اسلام به دنیا نشان دهد و اسلام‌گرایی را نشان دهد.

آخرین سرنوشت محتوم مرگ‌بار جریان تکفیری در عراق و سوریه دارد مطلب را به آخر می‌رساند که در این شگرد نیز آمریکا و کفر جهانی شکست خورد.

حمله به دفتر مجله چارلی ابدو سناریو از پیش طراحی‌شده دولت فرانسه بود

اخیراً یک سناریو تازه را اعمال کردند، عناصر داعشی که از کشورهای اروپایی به داعش پیوسته‌اند که ثابت‌کننده این است که داعش یک جاسوس آمریکایی و اروپایی است، آمدند با این‌ها یک سناریو پیاده کردند، این مجله چارلی ابدو قبل از این‌که چنین جریان تروریستی در دفتر آن انجام بگیرد، یک سری کاریکاتور بر ضد پیغمبر و تمام انبیاء منتشر کرده بودند؛ این کاریکاتور را به دستور سیاستمداران استکباری آمریکایی و صهیونیستی و با دست یاری فرانسه ذلیل نکبت‌بار ابزاردست صهیونیسم انجام دادند.

کاریکاتوری که مجله چارلی ابدو اول منتشر کرد، کاریکاتور تمام انبیاء بود، حضرت عیسی، حضرت موسی، حضرت ابراهیم تا پیغمبر، نتیجه آن، این حرکت در دفتر مجله اتفاق افتاد که حرکت نیز حساب‌شده بود، سناریوی خود دولت فرانسه بود؛ از همان جاسوس‌هایی که برای داعش به سوریه و عراق فرستادند، آمدند و به‌عنوان مأموریت جدید، این کشتار را در دفتر مجله راه انداختند که یک جریان اسلام هراسی جدید را تأسیس کنند.

کجای دنیا یک تروریست کارت شناسایی در جیب می‌گذارد؟

اصل کشتار و حمله تروریستی به دفتر مجله یک سناریوی فرانسوی صهیونیستی بود؛ دلیل آن این بود که از این تروریست‌ها یک نفر کشته شد و آن‌یک نفر کارت شناسایی‌اش در جیبش بود، در کجای دنیا یک تروریست حرفه‌ای وقتی می‌رود آدم بکشد کارتش را در جیبش می‌گذارد؟

نشانه دوم این است که می‌گویند فرمانده این جریان یک زن بوده و چون نتوانسته‌اند نیروهایی را از خودشان تعقیب کنند و بکشند و دنباله قضیه قطع شود، یک زن ناپدید و نامعلوم را فرمانده معرفی کردند و بعدازآن رسانه‌های ترکیه اعلام کردند این زن که می‌گویند فرمانده حمله به مجله چارلی ابدو بوده، این زن در همان تاریخ در ترکیه بوده است و مدرکی از گذرنامه این زن نشان دادند که ساکن ترکیه بوده و مقیم ترکیه بوده.

حال دو نفر فراری را هم که قبل از رفتن و گروگان گرفتن عده‌ای، عکس‌هایشان را منتشر کرده‌اند، عکس‌های این دو نفر فراری از کجا به دست شما رسیده است که آنان را شناختید؟ کل این‌ها سناریوی خود دولت بود که حمله کرد به مجله که این را بهانه کند و راهپیمایی ضد تروریستی راه بیندازد، رییس تروریست‌های دنیا، نتانیاهوی نجس العین بیاید در این راهپیمایی جلوی صف راه برود، راهپیمایی که یکی مرکل، یکی نتانیاهو، یکی اولاند و یکی هم نخست‌وزیر ملعون انگلیس است، کدامش راهپیمایی ضد تروریست است؟ پرورشگاه‌های تروریست در روی کره زمین آمدند راهپیمایی ضد تروریست کردند.

حمله به دفتر چارلی ابدو بهانه هجمه عظیم علیه اسلام است

این سناریو را آماده کردند تا بعدازآن یک هجمه عظیم علیه اسلام راه بیندازند و درنهایت بعدازاین راهپیمایی کاریکاتور اهانت به پیغمبر را در سه میلیون نسخه در این مجله منتشر کردند و نخست‌وزیر فرانسه هم این کاریکاتور را به دستش گرفت از دفتر نخست‌وزیری‌اش آمد بیرون و اعلام کرد به دنبال این قضیه است و به دنبال این قضیه، ناوگان دوگل فرانسه را به بلاد مسلمین فرستاد به بهانه مبارزه با تروریسم مسلمین تا به دنیا بگویند اسلام دین تروریست است و یک اسلام هراسی در دنیا در شکل جدید ایجاد کنند.

مقام معظم رهبری چهارشنبه گذشته در دیدار با مردم قم فرمودند: «دشمن از دشمنی خودش با ما دست‌بردار نیست»، این حرف مقام معظم رهبری بود، هنوز یک هفته از فرمایش مقام معظم رهبری نگذشته، صدق کلام ایشان و مدرک فرمایش ایشان در عملکرد تروریست پرورد نابکارانه شیطانی فرانسه به حمایت امریکا و صهیونیست اجرا شد و مردم دنیا فهمیدند دشمن از دشمنی دست‌بردار نیست.

برادران و خواهران، با این دشمن بنشینیم و مذاکره کنیم و بخواهیم در مذاکره با این دشمن هم به نتیجه برسیم و بعد در زندگی‌مان، در اقتصادمان در سفره‌مان چشممان به دست چنین دشمنی باشد که تحریم‌ها را بردارد و اقتصاد ما درست شود، این واقعاً فکر درستی است؟ این سیاست صحیحی است؟

موضوع دشمن منابع و آب‌وخاک ما نیست، دشمنی دشمن با اسلام ما است

مقام معظم رهبری فرمودند ما مذاکره می‌کنیم، ده سال قبل هم مذاکره کردیم، ما قبل از این هم با 5+1 مذاکره کردیم منتها سر موضع خود ایستادیم، الآن هم می‌گویند مذاکره کنید اما باید توجه داشته باشیم ما سر موضع خودمان استادیم، طرف دشمن است؛ ما اولاً در مسئله اقتصاد، سفره، نان‌وآب نباید چشممان به دست دشمن باشد، دشمن از هر روزنه‌ای که ما را آسیب‌پذیر تشخیص داد، از همان روزنه به ما حمله می‌کند؛ این دشمن جان ما، آب‌وخاک ما ، دشمن نفت ما و منابع ما نیست، این دشمن اسلام و دین ماست. «مرگ بر آمریکا»

نباید چشم به دست دشمن داشته باشیم، همه‌چیز در این مملکت به برکت وجود اقدس امام زمان و عنایت ولی‌نعمت ما علی بن موسی‌الرضا همه‌چیز هست، تمام منابع وجود دارد، نیروی انسانی، فکر، استعداد و علم و فناوری در حال تعالی و توسعه وجود دارد، اگر به توانمندی‌های داخلی خودمان تکیه کنیم، چه نیازی داریم در مسئله اقتصاد و سفره‌مان چشممان به دست دشمن باشد که بخواهیم با او بسازیم و آن‌هم این‌قدر ذلت‌بار و تحقیرآمیز.

رییس‌جمهور آمریکا با تمام نفرت، نکبت و خباثتی که از او در دنیا ثابت‌شده است، دست‌به‌کمر بزند و ژست آقابالاسری بگیرد و بگوید ما تا 15 سال دیگر ایران را ازنظر صلح‌آمیز بودن فناوری هسته‌ای می‌آزماییم و اگر در این آزمون درست خارج شد، آن‌وقت تحریم‌ها را به‌تدریج تعدیل خواهیم کرد.

نباید تحقیر آمریکا را بپذیریم

تحقیر از این بالاتر؟ ما مردم حسینی هستیم، ما جامعه کربلایی و مردم عاشورایی هستیم و در همه‌وقت فریاد زدیم «هیهات مناالذله» و این تحقیر را بپذیریم؟ ما ژست تحقیر را حاضریم بپذیریم چه برسد به اجرا؟ یعنی این غیرت اسلامی، غیرت دینی و غیرت محمدی ما اجازه می‌دهد؟ از عزیزان مذاکره‌کننده‌ای که مورد تأیید رهبری نیز هستند خواهش می‌کنیم حیثیت اسلام و حیثیت دین و حیثیت این جامعه دینی منحصربه‌فرد دنیا را در این مذاکرات حفظ کنند؛ راضی به‌تحقیر در برابر آمریکای نابکار نشوند.

این‌که چنین سناریوی نابکارانه ضد پیغمبر راه بیندازند زمانی که وزیر خارجه ما با وزیر خارجه امریکا 8 ساعت باهم ملاقات داشته‌اند خیلی پیام‌ها دارد، این منتهای مقصد دشمن را به ما نشان می‌دهد و باید عزیزان ما در عرصه سیاست خارجی و عرصه سیاست‌گذاری‌ها ارتباطی بین‌المللی به این خصوصیات توجه کنند.

در مقابل اهانت دولت فرانسه باید حرکت عظیم مردمی شکل گیرد

در مقابل این جسارت و اهانتی که شده، باید مردم ما حرکت قوی‌تری داشته باشند، یک بیانیه تنهای وزارت  خارجه کفایت نمی‌کند، این دولت ناپاک فرانسه‌ای که باکمال وقاحت می‌آید تظاهر می‌کند به کاریکاتور توهین به پیغمبر و نخست‌وزیرش این را سردست می‌گیرد، در برابر این توهین ساکت نشستن و مردم ساکت نشستن هیچ‌گاه با عشق به پیغمبر سازگار نیست.

یک جانی بیاید و به اهانت به رسول‌الله افتخار کند و با تنها با یک بیانیه دستگاه سیاست خارجی کفایت کنیم، این صحیح نیست و عزیزان ما باید در اظهار نفرت از این دولت نکبت‌بار ملحد و معاند خدا و دین، حداکثر فعالین و حرکت را نشان دهند. «تکبیر»

نظرات (۱)

  • سید محمد امین رضوی
  • با سلام
    از شما خواهش دارم اگر مقدور است فایل صوتی را نیز برای دانلود بگذارید برای ما که سرعت اینترنت مان کم است دانلود فایل تصویری سخت است.
    با تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی