۱۴۰۳ پنجشنبه ۰۹ فروردين

مسئله بسیج بر اساس یک ریشه فکری و اندیشه‌ای شکل گرفت

مسئله بسیج بر اساس یک ریشه فکری و اندیشه‌ای شکل گرفته و نه اقتضای ضرورت نظام که مبتکر آن نیز امام خمینی (ره) بودند.امام نه تنها لیدر سیاسی انقلاب بلکه چیزی که در درجه اول شخصیت ایشان را تشکیل می‌داد این بود که ایشان یک مرجع تقلید و یک مجتهد جامع‌الشرایط بودند.

دیدار با اعضای بسیج رسانه‌ خراسان رضوی

آیت‌الله علم‌الهدی دقایقی پیش در دیدار با اعضای بسیج رسانه‌ خراسان رضوی که در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد اظهار کرد: افتخار ما این است که خود در عداد اصحاب رسانه هستیم و عضویت در بسیج افتخاری است که برای بنده به عنوان یک طلبه ادعای بزرگی است.تشکیل بسیج، ابزار اجرای حاکمیتی امام(ره) شد که بعد از رحلتشان نیز در جامعه حکومت می‌کند.



دریافت

امام جمعه مشهد گفت: همه اقشار بسیج باید به بسیج رسانه کمک کنند و با آن همکاری نمایند.مسئله بسیج بر اساس یک ریشه فکری و اندیشه‌ای شکل گرفته و نه اقتضای ضرورت نظام که مبتکر آن نیز امام خمینی (ره) بودند.

خطیب جمعه مشهد خاطرنشان کرد: امام نه تنها لیدر سیاسی انقلاب بلکه چیزی که در درجه اول شخصیت ایشان را تشکیل می‌داد این بود که ایشان یک مرجع تقلید و یک مجتهد جامع‌الشرایط بودند.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: دنیا اندیشه تأسیس بسیج از سوی امام خمینی (ره) را سیاسی برداشت می‌کند و بسیج ابزار اجرای حاکمیتی امام شد که بعد از رحلت ایشان در جامعه حکومت می‌کند.

وی با بیان اینکه ریشه بسیج در اصحاب پیامبر اکرم (ص) بود بیان کرد: در هیچ کدام از جنگ‌های اصحاب پیغمبر موازنه قدرت وجود نداشت اما باز هم با وجود جنگ‌های نابرابر اصحاب پیروز می‌شدند.

آیت‌الله علم‌الهدی خطاب به اعضای بسیج رسانه تصریح کرد: در عرصه رسانه هم هنرمندان و هم افراد قلم به دست باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند و در مقابل کسانی که باورمندی‌های انقلاب را ندارند بایستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه، بسیج توده باورمندی است افزود: شما قشر رسانه‌ای و قلم به دست در عصه رسانه کنار هم قرار گرفته‌اید و وجه مشترک شما مبانی دین و نظام و انقلاب است.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه امروز میدان، میدان رسانه است خاطرنشان کرد: همانطور که در هشت سال دفاع مقدس میدان، میدان بسیج نظامی بود امروز میدان، میدان بسیج رسانه است و شما باید در این میدان جبهه به سایرین کمک کنید. ما قبول داریم که فعالیت در عرصه رسانه مخصوصاً با تجهیزات و امکانات دیجیتالی پرهزینه است اما شما باز هم باید در میدان حاضر باشید و با قدرت به کار خود ادامه دهید.

خطیب جمعه مشهد با اشاره به اینکه امکانات دولتی محدود است عنوان کرد: از همین حالا مجلسی‌ها می‌گویند بودجه‌ای که دولت داده اصلاً قابل تحقق نیست. مسئولان باید توجه کنند با تمام امکانات بسیج رسانه را مورد حمایت قرار دهند و رسانه نیز با امکاناتی که در اختیار دارد در این جبهه وارد میدان شوند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی