۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

انقلاب اسلامی با دکترین سیاسی خود دکترین فاسد لیبرال دموکراسی را کنار می‌زند/ برخی آقایان می‌گویند باید در باشگاه قدرت جهانی وارد شویم

این انقلاب برای حاکمیت دین بود و حاکمیت دین در حاکمیت اهل‌بیت است و ولایت‌فقیه مظهر حاکمیت اهل‌بیت است، این حاکمیت باید در این کشور تثبیت شود، از این کشور صادر شود، به تمام جهان اسلام فراگیر شود، دنیا را با یک دکترین سیاسی تازه در مقابل دکترین سیاسی پوسیده فاسد شده لیبرال دموکراسی هوشیار کند و راه بیندازد و صاحب اصلی بیاید و آن را در دست بگیرد.

خطبه دوم نماز جمعه، حرم امام رضا (علیه‌السلام)

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی، آیت‌الله علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه این هفته مشهد مقدس ضمن تبریک دوباره به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر اکرم (صلوات‌الله‌علیه) و امام جعفر صادق (علیه‌السلام) بابیان این‌که نتیجه‌ای که از مجموعه عرایضم در خطبه اول گرفتم این است که اسلام ناب، معارف امام صادق (علیه‌السلام) است، گفتند: بنابراین، حاکمیت اسلام در حاکمیت این معارف است.

ایشان ادامه دادند: در طول تاریخ به‌خصوص در دوران 240 ساله هجرت، همه سرکوبگری‌هایی که جریان‌های سیاسی نسبت به ائمه معصومین (علیه‌السلام) و تبار پیغمبر اکرم (صلوات‌الله‌علیه) انجام دادند برای درک این حقیقت بود که اسلام در معارف اهل‌بیت (علیه‌السلام) است و با براندازی اهل‌بیت (علیه‌السلام)، اسلام براندازی می‌شود، از آن روز نیز در طول تاریخ همین‌طور بوده.

حاکمیت ولایت در انقلاب اسلامی محقق شد

این حقیقت یعنی حاکمیت اسلام در سایه حاکمیت ولایت و امامت اهل‌بیت (علیه‌السلام) بعد از هزار و چهارصد سال در پیروزی انقلاب مقدس اسلامی ما در این گوشه دنیا محقق شد و به واقعیت پیوست؛ از آن روز یکه این انقلاب پیروز شده تا به امروز، همه درگیری‌ها و چالش‌هایی که در این 35 سال جریان‌های سیاسی در داخل کشور به وجود آوردند و با قدرت‌های استکباری دنیا در این بحران‌ها کمک شده‌اند، از هست سال دفاع مقدس که بر مردم ما تحمیل شد تا فتنه 88 و همه توطئه‌ها برای یک منظور بوده، برای براندازی حاکمیت اسلام در سایه حاکمیت ولایت بوده.

عضو خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که در تمام تحولات، مقام ولایت هدف قرارگرفته است، خاطرنشان کردند: در همه بحران‌ها و جریان‌ها، ستون خیمه نظام را هدف قرار داده‌اند، مقام ولایت و رهبری را هدف قرار داده‌اند چون اصل برخورد با این جریان بوده، چون اسلام نباید حاکم شود و اگر بنا شد ولایت در شکل ولایت‌فقیه به‌عنوان نمودار ولایت معصوم (علیه‌السلام) حاکم شد، این حاکمیت اصل اسلام است و می‌خواهند جلوی این را بگیرند.

برخی آقایان می‌گویند باید در باشگاه قدرت جهانی وارد شویم

در مملکت ما امروز یک عده هستند می‌گویند در سال 57 یک انقلابی به پیروزی رسید، امام جلو افتاد و مردم هم‌پشت سر امام با رژیم ستم‌شاهی پیروزی شد، یک نظام رفت یک نظام دیر آمد، یک مدیریت رفت و یک مدیریت دیگر آمد، تمام شد؛ حال این مدیریت کشور و مملکت را اداره کند، این کشور را اگر بخواهیم اداره کنیم آقایان می‌گویند ما باید در باشگاه قدرت جهانی وارد شویم، ما نمی‌توانیم در برابر این قدرت جهانی که تمام معادلات اقتصادی و سیاسی دنیا را در دست دارد، بایستیم، با او بجنگیم، مقابله کنیم و این مملکت را اداره و در آن زندگی کنیم.

انقلاب تمام شد!

امام‌جمعه مشهد مقدس به اعتقاد سازشکارانه برخی از شخصیت‌ها اشاره کردند و گفتند: انقلاب تمام شد، حتی در نشست‌های خصوصی خود در جلساتی که باهم دارند، بعضی‌ها را مسخره می‌کنند و دست می‌اندازند، می‌گویند این آقا انقلابی 57 است یعنی امروز را درک نمی‌کند، امروز روز تعامل و سازش است، امروز، روزی است که ما با قدرت‌های جهان در این باشگاه قدرت جهانی بنشینیم و بسازیم و زندگی کنیم و هرج.ر مردم دنیا بودند، ما هم همان باشیم

می‌گویند به ما چه که فلسطینیان را می‌کشند، به ما چه که اسرائیل نسل‌کشی می‌کند، اسرائیل هر جور دلش بخواهد فلسطینی را سرکوب کند، همسایه‌شان عربستان سعودی است، نه‌تنها ابرو به هم نمی‌کشد بلکه حتی خنده هم می‌کند، خب شما هم همان‌طور باشید؛ شما چرا این حرف را می‌زنید؟ شما چرا دم از یک عده آواره بدبخت و بیچاره‌ای که دو نسلشان، 60 سال است این‌ها در کشورهای غریبه آواره‌اند، هی شما سنگ این‌ها را به سینه می‌زنید، قدرت‌های دنیا این‌طور خواسته‌اند و این‌چنین تصمیم گرفته‌شده که این‌ها بدبخت باشند و اسرائیل بر آنان مسلط باشند، شما هم همین‌طور باشید.

رفتار سیاسی عده‌ای نشان از اعتقادات درونی دارد

عضو خبرگان رهبری با اشاره به موضع‌گیری‌های سیاسی برخی افراد، عنوان داشتند: عده‌ای معتقدند انقلاب کردیم شاه را بیرون کردیم، انقلاب تمام شد، غیرازاین نمی‌توانید مردم را اداره کنید، نان مردم، اقتصاد، دلار، ارز، تجارت و عیش و نوش و لذت مردم در مخاطره می‌افتد، این‌ها را ول‌کنید و بیایید این‌جور مملکت را اداره کنید، ممکن است این‌طور که من می‌گویم به زبان نگویند اما رفتارشان ثابت می‌کند، رفتار سیاسی‌شان ثابت کی کند، شعارهای سیاسی و برخوردها این را ثابت می‌کند که این‌ها عقیده‌شان این است که انقلاب تمام شد و گذشت.

مرجعیت دینی جلودار انقلاب اسلامی بوده است

درواقع این‌چنین نیست، جلوی انقلاب مگر کی بود؟ جلوی این انقلاب مرجع تقلید بود، جلوی این انقلاب حجت امام زمان (علیه‌السلام) بود، اگر جلوی این انقلاب یک لیدر سیاسی بود آیا مردم این‌چنین بچه‌های خود را می‌دادند، این‌جور جان می‌دادند؟ اگر جلوی این انقلاب یک آقای متخصص سیاسی اقتصادی آزادی‌خواه بود، واقعاً مردم این‌چنین با سینه خشک به استقبال گلوله ه داغ می‌رفتند؟ جلوی قصه مرجع تقلید بود، مرجع دینی بود، حجت امام زمان بود، مردم هم رفتند با سینه خشک جلوی گلوله ایستادند که دین حاکم شود و این حاکمیت دینی در دنیا توسعه پیدا کند. «تکبیر»

بنده بارها گفته‌ام، بازهم می‌گویم، این خانم چادر مشکی به سر، بچه به بغل که در خیابان 17 شهریور تهران رفت به میدان ژاله با بچه بغل و در مشهد به میدان 10 دی رفت در روز 10 دی و زیر زنجیرهای تانک در میدان 10 دی مشهد خورد شد و در میدان ژاله تهران آماج مسلسل قرار گرفت، چرا رفت؟

گفت چون ما جاده آسفالته می‌خواهیم؟ چون نان می‌خواهیم؟ چون فن‌آوری و اقتصاد رشد کرده می‌خواهیم؟ چون اقتصاد با کار رایج می‌خواهیم، چون جیب پرپول ثروتمندان را می‌خواهیم؟ نه، گفت مرجع تقلید من نایب امام زمان (علیه‌السلام) گفته برای حفظ دین جان دهید و من هم با بچه‌ام آمده‌ام، این‌ها افسانه که نیست، این واقعیت است.

انقلاب اسلامی با دکترین سیاسی خود دکترین فاسد لیبرال دموکراسی را کنار می‌زند

این انقلاب تمام شد؟ این‌که یک عده‌ای وزیر و وکیل بوده‌اند و امروز یک عده دیگر، دیگر تمام شد؟ همه‌اش گذشت؟ این انقلاب برای حاکمیت دین بود و حاکمیت دین در حاکمیت اهل‌بیت است و ولایت‌فقیه مظهر حاکمیت اهل‌بیت است، این حاکمیت باید در این کشور تثبیت شود، از این کشور صادر شود، به تمام جهان اسلام فراگیر شود، دنیا را با یک دکترین سیاسی تازه در مقابل دکترین سیاسی پوسیده فاسد شده لیبرال دموکراسی هوشیار کند و راه بیندازد و صاحب اصلی بیاید و آن را در دست بگیرد.  «تکبیر»

آرمان انقلاب اسلامی باعث گرایش به اسلام در تمام کره زمین شده

این آرمان ماست، این آرمان هست، البته آرمان سانتریفیوژ نیست اما به سانتریفیوژ بستگی دارد، دشمن با این آرمان در جنگ است، این‌که می‌گوییم در مذاکرات بحث منافع، بحث آرمان نیست، اتفاقاً همین است، در مذاکرات ، منفعت دشمن ما به این آرمان بستگی دارد که این آرمان را براندازی کنند، این آرمان دشمن  را بدبخت کرده، این آرمان بیداری اسلامی راه انداخته و دارد منطقه را از دست آمریکا خارج می‌کند، این آرمان ایران ما را قدرت اول منطقه قرار داده، این آرمان دل همه مسلمانان دنیا را به‌طرف اسلام جلب کرده، باعث اسلام‌گرایی و گرایش به اهل‌بیت (علیه‌السلام) در همه کره زمین شده که بزرگ‌ترین خطر برای دشمن است.

ایشان اضافه کردند: دقیقاً مذاکرات جای بحث منافع است ولی دشمن‌روی منافع خود حساب می‌کند، منفعتش این است که این آرمان براندازی شود، سانتریفیوژ اول این آرمان است، شما یک‌قدم عقب بروید، دشمن یک‌قدم می‌آید جلو، آن هدفی که او می‌خواهد براندازی این آرمان است، مقام معظم رهبری دو روز پیش همین را فرمودند، بحث ما این نیست که اگر مشکل هسته‌ای ما حل شد، آمریکا هم تحریم‌های خود را بردارد و مشکل اقتصادی ما حل شود.

آمریکا تحریم‌های خود را برنخواهد داشت

خود آمریکایی‌ها می‌گویند برفرض این‌که در فناوری هسته‌ای مذاکرات به نتیجه برسد، ما تحریم‌ها را لغو نمی‌کنیم، این را خودشان می‌گویند، نماینده کنگره آمریکا چندی پیش گفت، گفت مشکل ما با ایران تنها فناوری هسته‌ای نیست، مشکل ما با ایران اسرائیل است، حقوق بشر است، حقوق بشر را نیز تفسیر کرد، حقوق بشر با تمام شئونش باید در ایران اجرا شود یعنی در ایران هم‌جنس‌بازی باید در ایران اجرا شود، این را تصریح کرد. «مرگ بر آمریکا»

برفرض این‌که ما در فن‌آوری هسته‌ای به نتیجه رسیدیم، توافق هم شد، آمریکا که تحریم خود را برنمی‌دارد، می‌گوید باید موشک خود را کنار بگذارید، موشک را هم کنار گذاشتیم، برنمی‌دارد، می‌گوید حقوق بشد، می‌گوید تا هم‌جنس‌بازی را آزاد نگذارید تحریم‌ها را برنمی‌دارم، شما حاضرید هم‌جنس‌بازی در کشور آزاد شود؟

آیا حاضرید دست از اسلامیت جمهوری اسلامی بردارید؟

آیت‌الله علم‌الهدی با تأکید بر این‌که مشکل دشمن بر سر اسلامی بودن جمهوری اسلامی است، تصریح کردند: اگر رسید به آنجایی که همه‌چیز حل شد، گفت تا اسلامی را از سر جمهوری اسلامی برندارید، دست برنمی‌دارم، تحریم‌ها را لغو نمی‌کنم، اگر تا اینجا رسید چه می‌کنید؟ از اسلام دست می‌کشید؟ از رهبری و ولایت دست می‌کشید؟ بازهم تحریم را ادامه می‌دهد، اگر شما می‌خواهید آنجا بایستید و با همه‌چیز بسازید، خب همین اول بایستید و با همه‌چیز بسازید. «هیهات منا الذله»

مذاکرات جای آرمان نیست، جای منافع است، آمریکایی‌ها نیز جای منافعشان است، منافعشان به نابودی آرمان ماست و آرمان ما چیست؟ آرمان ما حاکمیت اهل‌بیت و اصل اسلام است، آن‌ها با این کار دارند.

ایشان به تبیین مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری اشاره کردند و بیان داشتند: ما گرفتار تحریم هستیم، برفرض این‌که بگوییم تحریم برای ما مشکل ایجاد کرده و جریان اقتصادی و توسعه ما را متوقف کرده، مقام معظم رهبری اول نوروز امسال در همین رواق اعلام کردند اقتصاد مقاومتی، در اردیبهشت تمام مسؤولین نظام و کشور را در یک جلسه دعوت کردند، اقتصاد مقاومتی را تحلیل کردند، 10 مؤلفه را برای آن بیان کردند، چندین عامل زمینه‌سازی و جریان بحرانی که ضرورت اقتصاد مقاومتی را ایجاب می‌کند بیان کردند، همه این‌ها را گفتند و راهکار هم نشان دادند.

حتی یک کلمه از اقتصاد مقاومتی هم سخن گفته نشد

از اردیبهشت تا الآن، حدود هشت ماه گذشته، در دی‌ماه همایش اقتصاد ملی در این مملکت تشکیل شد با استفاده از حضور پربرکت حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌آقای مصباحی مقدم، عضو کمیسیون اقتصاد مجلس عرض می‌کنم، همایش اقتصاد ملی دو هفته پیش در این مملکت تشکیل شد، در اینجا به‌عنوان بررسی اقتصاد ملی متولیان اقتصاد کلی حرف زدند، یک کلمه از اقتصاد مقاومتی و این‌که در این هشت ماه روی اجرایی کردن این ده مؤلفه چه انجام داده‌اند، یک کلمه نگفتند.

امام‌جمعه مشهد مقدس خاطرنشان کردند: مطالبه این مردم، مطالبه رهبری است، مطالبه این مردم هم از دولت و هم از مجلس مربوط به مطالبات رهبری است، ایشان نصیحت و موعظه که نکردند، رهبر نظام است، راهبرد نظام دست رهبری است، مجری راهبرد نظام در عرصه اقتصادی و عرصه سیاسی دولت و مجلس است، مجلس در برنامه‌ریزی خود باید این راهبرد را لحاظ کند و دولت نیز در اجرا باید به این راهبرد عمل کند.

ملت منهای رهبری در این کشور وجود ندارد

نصیحت که نبود، موعظه که نبود، این راهبرد ارائه دادند، تحلیل و تبیین کردند، راهکار اجرایی و مؤلفه‌های راهبرد را بیان کردند، هشت ما از این وقت گذشته، از این ده مؤلفه‌ای  که مقام معظم رهبری بیان کرده‌اند، این آقایان متولیان اقتصادی در همایش اقتصاد ملی چند تای آن را گفتند انجام دادیم، چندتای آن را گفتند در برنامه‌ریزی است، چند تای آن را گفتند در طرح و سیاست‌گذاری ماست؟ همه‌چیز گفتند الا این موضوع، اسمش را گذاشتند اقتصاد ملی؛ یعنی ملت منهای رهبری؟ ملت منهای امامت؟ ملت منهای ولایت؟ چنین ملتی در این کشور وجود ندارد.

9 دی دیگر لازم است تا ثابت شود همه‌چیز این مردم ولایت است؟

عضو خبرگان رهبری تأکید کردند: یک 9 دی دیگر لازم است مردم به خیابان‌ها بریزند و ثابت کنند همه‌چیز مردم رهبر، ولایت، راهبرد و رهنمود رهبر است؟ باید حتماً به این وسیله ثابت شود؟ ما امیدواریم عزیزان مسؤول و دست‌اندرکار ما واقعاً نسبت به راهبردها و رهنمودهای مقام معظم رهبری در برنامه‌ریزی‌ها و اجرائیات، آنی را اجرا کنند که از عمق جان‌ودل این مردم برآمده است که آن عشق به رهبری و عشق به اهل‌بیت پیغمبر است و جان داده‌اند که بعد از 1400 سال که در مدت دو قرن و نیم بچه‌های پیغمبر را تکه‌تکه کردند، بچه‌های پیغمبر را زیر آوار زندان‌ها کشتند، در شکنجه‌گاه‌ها جان دادند و آواره کردند، بعد از 1400 سال مردم چشم‌باز کردند و یک نظام دیدند که در این نظام اهل‌بیت حاکم شوند و شما بیایید در این نظام چشم را به دروازه غرب بدوزید؟ دلمان را به امریکا و اروپا خوش کنید؟ با آن‌ها خیالمان را خوش کنیم؟

ویدئو خطبه دوم

دریافت
مدت زمان: 24 دقیقه 7 ثانیه

نظرات (۳)

احمدی نژاد عشق ما مردم پابرهنه است ، احمدی نژاد مردی است که با 8 سال تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر خود امید و عدالت اجتماعی را در دل مستضعفین زنده کرد . احمدی نژاد کسی است که نام امام زمان را در تریبون های جهانی زنده کرده و شعار عدالت خواهی او و منش او را بیشمار انسان در کره زمین میپسندند .
ما عاشق احمدینژادیم و راه او و منش او تا ابد در دل عدالت تلبان و آزادیخواهان زنده است و هرگز نمیمیرد .

حتی اگر تکفیریون شیعه نما و موجودات بی خاصیت هر روز به نوعی به او حمله کنند ...
پاسخ:
بله این احمدی نژادی که شما تعریف می کنید همان تفکر اصیل انقلاب اسلامی است که همه ی ما عاشق آن هستیم.

هر کسی در هر لباسی چنین تفکر و آرمانی را بخواهد و عمل کند ما ارادتمند او هستیم و هر کسی در هر لباسی به این آرمان پشت پا بزند و مقابل رهبری بایستد مورد انزجار ماست. حال در گذشته اش هر کارنامه و خدماتی داشته باشد. به قول امام خمینی ملاک حال فعلی افراد است.
این که فتنه گران و رسانه هایشان از صحبتهای آقای علم الهدی سواستفاده کردند خوب شد . واقعا رهبر انقلاب راضی هستند از این رفتارها و صحبتها- باز هم در راستای اهداف منافقان حرکت کردید؟؟؟؟ چرا؟؟
فقط دم از بصیرت نزنید . کمی در عمل چشمه ها از خود نشان بدهید.
پاسخ:
از دشمن توقعی جز دشمنی نمی رود ...
یعنی بنشینیم ساکت که دشمن یه وقت دشمنی نکند. !!  این یعنی بصیرت !!!؟؟
آیت الله علم الهدی بار ها گفته که : ... من یک شخصیت سیاسی نیستم بلکه یک طلبه ام. وظیفه ام اقتضا می کند موضع گیری سریح داشته باشم نسبت به مسائل و اتفاقات. ممکن از حتی نزدیک ترین نزدیکان من هم از این صراحتم ناراحت شوند....
سلام
لطفا اگه میشه متن خطبه ها رو زودتر بذارید.
ساعت 15:20 خیلی دیره. تازه اونم قسمت اولشو می ذارید.
ممنون
پاسخ:
بله ..
چشم ..
ممنون از حسن توجهتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی