۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت

مصاحبه با صبح طوس

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۱۵ ب.ظ

کسانی که حتی بوی فتنه می دهند ، نباید سکان مدیریت کشور را در دست بگیرند

کسانی که حتی بوی فتنه می دهند نباید در مدیریت بعدی از ابعاد کشور بکار گیری شوند. این افراد اگر از دخالت آمریکا و دشمنان اطلاع داشتند و باز هم تسلیم دشمنان خدا شدند ، صلاحیت مدیریت در نظام را ندارند. و اگر متوجه فتنه نشدند پس بصیرت و دشمن شناسی ندارند ، باز هم نشان عدم صلاحیت آنهاست.

مصاحبه با خبرگزاری صبح طوس ، مهدیه مشهد

آیت الله علم الهدی عصر امروز در مصاحبه با خبرگزاری صبح طوس به سوالات آنها پاسخ داد. ایشان در پاسخ به اولین سوال قاسمی مقدم خبر نگار صبح طوس مبنی برمهمترین اولویت دولت جدید وفای به عهد را مهمترین اولویت این دولت دانست و افزود: از نظر مقام معظم رهبری مهمترین اولویت این دولت توسعه علم واقتصاد است. درمورد شهر مشهد هم اولویت فعالیت دولت جدید را رسیدگی به خرابی های اطراف حرم بیان کرد.

خبرنگار صبح طوس سوالات خود را اینگونه ادامه داد: نظر شما در رابطه با کابینه پیشنهادی و رابطه این کابینه با فتنه 88 ونقش نمایندگان مجلس در این مورد چیست؟

آیت الله علم الهدی در پاسخ به این سوال بیان کرد: نمایندگان مجلس در موقعیت حساسی هستند و باید دو دستور مقام معطم رهبری را در بحث رای اعتماد به وزرا مورد توجه قرار دهند، اول کمک به رئیس جمهور منتخب و دوم پذیرش تمام جربانهای سیاسی جز جریان فتنه. هرکس حتی اگر بوی فتنه هم می دهد نباید به جریان مدیریتی نظام وارد شود.

سوال بعدی درباره مهمترین وزارت خانه در کابینه ازدید آیت الله علم الهدی بود. ایشان تمامی وزارت خانه ها را مهم دانسته و تاکید کردند هر وزارت خانه ای که در مقابل اموال و دماء مسلمین مسئولیت بیشتری دارد مهمتر است.

سوال آخر هم در مورد وضعیت و سرنوشت مردم سوریه بود که آیت الله علم الهدی در پاسخ به این سوال تاکید کرد: اگر مردم سوریه در این مسیری که هستند بمانند و آنرا ادامه دهند پیروزی از آن آنهاست  ودشمنانشان ذلیل شده اند اما اگر مردم سوریه دیگر تحمل نکنند وبخواهن توجه خود را به این نابکاران غربی، مستکبرین آمریکایی یا مزدوران آنها در منطقه معطوف کنند برمی گردند و سقوط می کنند، سقوطی که دیگر رنگ سعادت را نمی بینند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی