۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهریور

در هیچ کشوری مانند ایران بدون حساب و کتاب تعداد رسانه ها و خبرگزاریها افزایش نیافته است

باید رسانه هایی که شرایط «خبرگزاری» را ندارند و سایتهایی که تنها نام «خبرگزاری» را بر خود نهاده و بدون مجوز هستند در سطح کشور منحل شده و از ادامه کار آنها جلوگیری شود. متولی اطلاع رسانی در کشور این مساله را در قالب لایحه ای در دولت مطرح و پیگیری کند تا از ادامه کار چنین خبرگزاریهایی جلوگیری شود

دیدار با مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی

آیت الله علم الهدی روز شنبه در دیدار با مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در مشهد افزود: «ایرنا» باید نقش محوری و رهبری جریان اطلاع رسانی را در کشور عهده دار باشد و این مساله را رویکرد سیاستهای خود قرار بدهد.


وی تاکید کرد: باید رسانه هایی که شرایط «خبرگزاری» را ندارند و سایتهایی که تنها نام «خبرگزاری» را بر خود نهاده و بدون مجوز هستند در سطح کشور منحل شده و از ادامه کار آنها جلوگیری شود.

آیت الله علم الهدی گفت: متولی اطلاع رسانی در کشور این مساله را در قالب لایحه ای در دولت مطرح و پیگیری کند تا از ادامه کار چنین خبرگزاریهایی جلوگیری شود. در سایتهای مختلف اطلاع رسانی که تحت عنوان غیرواقع خبرگزاری در کشور فعالیت می کنند، بیشتر از روی رقابت اقدام به تهیه و انعکاس اخبار می شود که برخی موارد اخبار غیرکارشناسی و حساب نشده روی خروجی آنها قرار می گیرد.

آیت الله علم الهدی گفت: در هیچ کشوری مانند ایران بدون حساب و کتاب تعداد رسانه ها و خبرگزاریها افزایش نیافته لذا باید این مساله سازماندهی و بر آن نظارت شود.

وی در ادامه اظهارداشت: باید از منابع آموزش قوی در زمینه اطلاع رسانی که در دین مبین اسلام وجود دارد برای غنای آموزش فعالان رسانه ای بهره گرفته شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی