۱۴۰۳ يكشنبه ۳۰ ارديبهشت

سخنرانی یه مناسبت 27 صفر،هدایت انسان ها

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۹ ق.ظ

خدا همه ی هستی اولیاء خود را برای هدایت انسانها استخدام میکند

آنچه مهم است این است که اولیاء و بندگان خالص خدا همه ی هستی شان مال خدا است پس خدا هستی آنها را استخدام میکند تا هدایت و ارشاد مردم صورت گیرد و این هدایت و ارشاد مردم در طول تاریخ ابزارش کتک خوردن سیلی خوردن اسارت و کشته شدن بود. خدا همه چیز انها را استخدام کرد تا انسانها هدایت و جریانات مخالف خدا حتی بعد 1400 سال بعد سرکوب شوند

سخنرانی یه مناسبت 27 صفر، رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی

آیت الله علم الهدی در سخنرانی یه مناسبت 27 صفر و سالروز رحلت رسول اکرم(ص) و امام مجتبی(ع) که در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی برگزار شد بیان کرد: امسال نسبت به سالهای قبل هیجان و شور حسینی در کشور و چه در دنیا کم نظیر بود و امروز روز آخر این سفره ی عزا است اما یک سوال در ذهن ها می ماند که مگر اینها حجت خدا نبودند و ولایت الهی نداشتند و کسانی نیستند که خدا به وسیله ی آنها غصه ها را از دل ما بر می دارد؟ حال چرا به این همه مشکلات دچار شدند و دشمنان خدا بر آنها این قدر مسلط شدند؟



دریافت

وی در ادامه افزود: آنچه مهم است اینکه اولیاء و بندگان خالص خدا همه ی هستی شان مال خدا است پس خدا هستی آنها را استخدام میکند تا هدایت و ارشاد مردم صورت گیرد و این هدایت و ارشاد مردم در طول تاریخ ابزارش کتک خوردن سیلی خوردن اسارت و کشته شدن بود. خدا همه چیز انها را استخدام کرد تا انسانها هدایت و جریانات مخالف خدا حتی بعد 1400 سال بعد سرکوب شوند.

امام جمعه مشهد مقدس با اشاره به جنگ بدر به عنوان اولین جنگ مسلمین و تفاوت میان لشکر اسلام و کفار بیان داشت: این لشکر 313 نفری که حتی زره به تن نداشتند در مقابل 1500تا 1800 نفر سپاهیان تا به دندان مسلح قریش ایستادند. پیغمبر(ص) در ابتدا ی جنگ فرمود هرکس در این میدان شهید بشود مستقیم به بهشت می رود. و این حرف با حرکت یکی از مسلمین که صد نفر از سپاه دشمن را کشت روحیه ی آنها را خراب گرد. این بهتر بود یا گرفتن غنایم قریش؟

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: با بررسی آن جمعیت 313 نفر از نظر عدد و قدرت و تجهیزات در مقابل لشکر قریش، جمعیت دفاعی ما با همه ی تجهیزات و امکانات در مقابل با آمریکا از آن 313 نفر در مقابل آن 1500 نفر بسیار قوی تر است. آنچه در کربلا اتفاق افتاد همین بود یزید به ظاهر حکومت کرد و  به اهل بیت(ع) ظلم کرد اما نتیجه اش این شد که در هر سال میلیون ها دل انسان در زمین با توجه به این کودک 3 یا 4 ساله با کفر و الحاد و استکبار و جریانات ضد دین مقابله میکند. خدا همه  چیز امام حسین(ع) را برای همین استخدام کرد تا آنسان ها را هدایت کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی