۱۴۰۳ پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت

نمازجمعه 11-5-92

جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۳۷ ب.ظ

روز قدس اسرائیل را از هرگونه اقدام زورمندانه ناامید کرده است

آنچه که امروز در مصر اتفاق افتاده است، نسخه ای است که آمریکا در سال 88 آن را برای ایران پیچیده بود که جمهوری اسلامی را در فتنه 88 به چنین روزی بکشاند.

نماز جمعه روز قدس 1437 ، رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی

خطبه ی اول

دریافت

خطبه ی دوم

دریافت

بخش عربی خطبه ی دوم

دریافت

آیت الله سید احمد علم الهدی ، ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مشهد در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی، ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم مشهد در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: 34 سال پیش آخرین جمعه ماه رمضان به فرمان امام خمینی(ره) به نام روز قدس نامگذاری شد تا امروز مردم پای آرمان امام خمینی(ره) ایستاده اند.

 

روز قدس اسرائیل را از هرگونه اقدام زورمندانه ناامید کرده است


وی خاطر نشان کرد: جنایات اسرائیل، بی باکی ها و ناجوانمردانی های این رژیم غاصب به مراتب گسترده تر از گذشته شده است.
امام جمعه مشهد افزود: مسئله فلسطین برای ما از جمله مسائلی است که از قبل از انقلاب مطرح بوده و اولین بار شهید نواب صفوی آن را در ایران مطرح کرد.


وی بااشاره به نتیجه حرکت امام خمینی(ره) برای احیاء فلسطین و مقابله با استکبار، گفت: انقلاب ما جریان روز فلسطین را زنده کرد و نتیجه آن شد که اسرائیلی که 80 میلیون مسلمان را زمین‌گیر کرده بود، به فرماندهی سید حسن نصرالله اسرائیل شکست خورد و پس از آن در جنگ‌ 22 روزه نیز اسرائیل شکست خورد تا جایی که در جنگ هشت روزه اسرائیل مجبور به درخواست آتش‌بس شد.


آیت الله علم الهدی تأکید کرد: روز قدس اسرائیل را از هرگونه اقدام زورمندانه ناامید کرده است و این ناامیدی سبب شده است که آنها را مجبور به ایجاد فتنه در سوریه و مصر کند و آنچه که امروز در مصر می‌گذرد توطئه و فتنه آمریکا علیه مسلمانان است.

 

آمریکا نسخه امروز مصر را در فتنه 88 برای ایران بسته بود


عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: آنچه که امروز در مصر اتفاق افتاده است، نسخه ای است که آمریکا در سال 88 آن را برای ایران پیچیده بود که جمهوری اسلامی را در فتنه 88 به چنین روزی بکشاند و مجریان آن طرح نیز فتنه‌گران 88 بودند.

 

وی تصریح کرد: نقطه وحشتناکی که امروز برای ما مطرح است اینکه در جریان انتقال قدرت و نوسانات سیاسی کشور فتنه‌گران مجال پیدا کنند و دوباره به عرصه نظام و مسئولیت بازگردند و فتنه نابه کار آمریکائی را زنده کنند، این به عنوان یک خطر جامعه ما را تهدید می‌کند.

 

هشدار جدی به دولت و مجلس

 

امام جمعه مشهد خطاب به رئیس جمهور منتخب و مجلس عنوان کرد: آقای رئیس جمهور و نمایندگان مجلس هم توجه داشته باشند که انتقال قدرت نباید به این قیمت تمام شود که فتنه‌گران وارد عرصه نظام شوند، خصوصا وزارت علوم و دانشگاه‌ها که امروز مورد هدف دشمنان قرار دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: فتنه‌گران اگر به دانشگاه‌ها مسلط شوند جوانان ما را به باد فتنه می‌گیرند و دوباره کشور را عرصه منویات آمریکا می‌کنند.


آیت الله علم الهدی در ادامه تکبیر نمازگزاران مشهدی، تأکید کرد: مرگ بر آمریکا و مرگ بر منافقینی که مزدور آمریکا در کشور هستند.

نظرات (۳)

خیلی سایت خوبی دارید، خیلی خیلی زیاد ممنونم
  • حسین ابادی
  • تشکر از به روز بودن سایت وعکس ها بار گزاری شده که از جلوه های خاص استفاده شده است
    ممنون ولیکن بد نبود از صحبتهای ایشون در خطبه اول هم مینوشتید در مورد عفت و حجاب ... صحبتهای خیلی خوبی داشتند به هر ترتیب انشاا... موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی