۱۴۰۳ سه شنبه ۰۴ ارديبهشت

مسئله بی‌عفتی و بی‌حجابی تمام نظام مدیریتی را به هم می‌زند

متأسفانه برخی افراد متدین به بنده انتقاد می‌کنند که چرا مرتب درباره حجاب سخن می‌گویم در حالی که مشکلات اقتصادی بیداد می‌کند در حالی که در پاسخ به این افراد باید بگویم چیزی که ریشه اسلام را می‌کند گرسنگی و فقر اختیاری نیست بلکه فقر اضطراری است که جامعه را به نابودی می‌کشاند.

همایش عفاف و حجاب ،سالن همایش‌های آستان قدس رضوی

آیت‌الله علم‌الهدی در همایش فعالان عرصه عفاف و حجاب در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی اظهار کردند: از سال 85 تا به امروز قانون بسیار نافذ و جامعی در مسئله رعایت عفاف و حجاب در شورای انقلاب فرهنگی تدوین و تصویب شده ولی تا به امروز این قانون به طور کامل اجرا نشده است. در این رابطه هیچ شبهه‌ای وجود ندارد اما حدود 9 سال است که از تدوین این قانون می‌گذرد و متاسفانه هنوز اجرا نشده است.



دریافت

ایشان در ادامه اظهار کردند: تمامی دولتمردان و جریان‌های مدیریتی کشور و کارگزاران نظام همگی در بستر خانواده‌های متدین بوده‌اند و همه اینها جزو اقشار دیندار مملکت هستند. در میان جریان‌های مدیریتی اختلافات سیاسی وجود دارد اما اختلافات مذهبی دیده نمی‌شود و همه این افراد از بعد از پیروزی انقلاب افراد دیندار مملکت بوده‌اند.

آیت الله علم‌الهدی با اشاره به مسئله بی‌عفتی در کشور بیان کردند: مسئله بی‌عفتی و بی‌حجابی تمام نظام مدیریتی را به هم می‌زند و وجود یک خانم بدحجاب و کارمند بی‌عفاف تمام شئون مدیریتی را زیر سؤال می‌برد. جریان‌های بی‌عفت فضای جامعه را ملتهب می‌کنند، هر چقدر جامعه آرام‌تر باشد مدیریت آن جامعه نیز آسان‌تر می‌شود اما اداره جامعه ملتهب بسیار سخت است.

ایشان خاطر نشان کردند: هر کشور و هر دولتی که بخواهد در حوزه لائیک و سکولاریسم وارد شود اول با مسئله حجاب مقابله می‌کند و این نشان‌دهنده اهمیت مسئله حجاب در اداره کشور است. مدیران یک نظام که امنیت اجتماعی برایشان اهمیت دارد مسئله حجاب را به عنوان یک ارزش تلقی می‌کنند و بی‌حجابی را به عنوان یک مسئله برانداز با آن مقابله می‌کنند.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه بی‌حجابی از بیرون و از درون انسان‌ها را نابود می‌کند اظهار کردند: از یک جرقه بی‌حجابی جامعه به صورت جامعه جانورصفت درمی‌آید. متأسفانه برخی افراد متدین به بنده انتقاد می‌کنند که چرا مرتب درباره حجاب سخن می‌گویم در حالی که مشکلات اقتصادی بیداد می‌کند در حالی که در پاسخ به این افراد باید بگویم چیزی که ریشه اسلام را می‌کند گرسنگی و فقر اختیاری نیست بلکه فقر اضطراری است که جامعه را به نابودی می‌کشاند.

ایشان افزودند: هیچ دولتی از اول انقلاب بر سر کار نیامده که برای تأمین منابع خود فقر را بر مردم تحمیل کند. آن چیزی که ریشه دین را براندازی می‌کند و هم اجتماع و خانواده و هم نظام سیاسی و امنیتی را به هم می‌زند مسئله بی‌حجابی است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی