۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت

مصاحبه با خبرنگاران، فیلم ارزشی

دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۴ ب.ظ

دانشجوی بصیر در پای صحبت‌های افراد ارزشی تقویت می شود

لغو سخنرانی جریان‌های ارزشی در دانشگاه به مناسبت 16 آذر آثار و تبعات منفی در فضای دانشگاه دارد / در مسئله عفاف و حجاب در فیلم‌های هنری نیز کار ارزشمندی انجام نشده است / امیدواریم در عرصه هنر افراد ارزشمند بیشتری وارد شوند تا فیلم‌های ارزشی همانند شیار 143 ساخته شود

مصاحبه با خبرنگاران ، در حاشیه همایش عفاف و حجاب

آیت‌الله علم‌الهدی دقایقی پیش در حاشیه برگزاری همایش عرصه فعالان عفاف و حجاب در پاسخ به خبرنگاران در ارتباط با لغو سخنرانی جریان‌های ارزشی در دانشگاه به مناسبت 16 آذر اظهار کردند: این مسئله به علت وضعیت بی‌سر و سامان وزارت علوم در چند ماه گذشته در مدیریت دانشگاه‌ها رخ داده است و سبب شده تا امروز سخنرانی‌ افراد ارزشی در دانشگاه‌ها لغو شود.



دریافت

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کردند: دانشجوی بصیر و عنصر فعال در دانشگاه‌ها در پای صحبت‌های افراد ارزشی تقویت شده و لغو چنین سخنرانی‌هایی آثار و تبعات منفی در فضای دانشگاه دارد.

ایشان در ارتباط با جایگاه هنر در سینما در کشور عنوان کردند: همان طور که در مسئله عفاف و حجاب اقدام موثری تاکنون صورت نگرفته است در مسئله فیلم‌های هنری نیز کار ارزشمندی انجام نشده است.

آیت الله علم الهدی با اشاره به جشنواره فیلم فجر عنوان کردند: فیلم ارزشمندی که برای جشنواره فجر امسال ساخته شده باشد را سراغ ندارم اما سال گذشته فیلم شیار 143 اثر ارزشمندی بود که با استقبال خوبی مواجه شد. امیدواریم در عرصه هنر افراد ارزشمند بیشتری وارد شوند تا فیلم‌های ارزشی همانند شیار 143 ساخته شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی