۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت

برخی از مدارس حاشیه شهر به صورت مختلط فعالیت می‌کنند

امیدواریم این خیرات و برکات روز به روز افزایش یابد و عمده خلأ‌هایی که در نقاط حاشیه شهر وجود دارد همچون آموزشی با ساخت این مدارس برطرف شود.

افتتاحیه 40 مدرسه بنیاد برکت ،روستای باغون‌آباد

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی دقایقی پیش در آیین افتتاحیه 40 مدرسه بنیاد برکت در روستای باغون‌آباد از توابع مشهد برگزار شد، اظهار کردند: خوشبختانه مدارس بنیاد برکت در حاشیه شهر ساخته و به بهره‌برداری رسیده‌اند که این امر از ابداعات و توجهات مقام معظم رهبری نشأت می‌گیرد.

ایشان با بیان اینکه یکی از اقدامات خوبی که در حاشیه شهر مشهد انجام شد احداث 10 مسجد بود، افزودند: امیدواریم این خیرات و برکات روز به روز افزایش یابد و عمده خلأ‌هایی که در نقاط حاشیه شهر وجود دارد همچون آموزشی با ساخت این مدارس برطرف شود.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه برخی از مدارس حاشیه شهر به صورت مختلط فعالیت می‌کنند، افزودند: باید با احداث مدارس این مشکل برطرف شود. مدارس مختلط در حاشیه مشهد بسیار است، بسیاری از مدارس حاشیه مشهد به صورت چند شیفته کار می‌کنند و امیدواریم با کمک‌های بنیاد برکت مشکلات این مدارس برطرف شود.

ایشان خاطرنشان کردند: احداث و راه‌اندازی مدارس و پروژ‌ه‌های آموزشی اقدامی خداپسندانه است که تاثیرات جامعی را بر آینده دانش‌آموزان و همچنین مجموع جامعه خواهد گذاشت.

آیت‌الله علم‌الهدی با تاکید بر ضرورت ساخت مراکز آموزشی در حاشیه شهرها عنوان کردند: فرمایش رهبر معظم انقلاب در راستای ساخت مدارس در نقاط کم‌برخوردار نشان‌دهنده درایت ایشان بوده که بنیاد برکت نیز در همین راستا گام برداشته است و اقدامات این بنیاد جای تقدیر و تشکر دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی