۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت

مصاحبه با خبرنگاران،حاشیه ی شهر

يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۰ ق.ظ

حاشیه شهر مشهد باید به نحوی ساماندهی شود که جزو بافت شهر قرار گیرد

حاشیه شهر از نظر بافت ساختاری باید به گونه‌ای باشد که با تغییر نقاط و اجرایی کردن آن بتواند با شهر هماهنگی داشته باشد. اکنون استاندار خراسان رضوی به دنبال ایجاد کمربند سبز در شهر هستند که از این طریق بتوان دیگر چیزی به نام حاشیه شهر نداشت

مصاحبه با خبرنگاران، روستایباغون‌آباد

آیت‌الله علم‌ الهدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه افتتاح مدرسه برکت اظهار کردند: استاندار خراسان رضوی در زمینه ساخت و ساز در ارتفاعات مشهد اقدامات لازم را انجام داده‌ و منع کرده‌اند تا دیگر در آن‌جا ساخت و سازی صورت نگیرد.



دریافت

ایشان افزودند: با توجه به اینکه ایشان خود کمیسیون ماده 5 را هدایت می‌کنند، دیگر در ارتفاعات شهر مشهد ساخت و سازی صورت نمی‌گیرد و ساخت وسازهای‌ نیمه‌تمام هم جمع آوری می‌شود.

ایشان ‌در زمینه ساماندهی حاشیه شهر مشهد بیان داشتند: حاشیه شهر مشهد باید به نحوی ساماندهی شود که جزو بافت شهر قرار گیرد که در همین راستا استاندار خراسان رضوی اقدامات لازم را انجام داده‌اند و با همت خود در حال ساماندهی حاشیه شهر هستند. امیدواریم این اقدام هر چه سریع‌تر صورت گیرد.

آیت‌الله علم‌الهدی بیان کردند: حاشیه شهر از نظر بافت ساختاری باید به گونه‌ای باشد که با تغییر نقاط و اجرایی کردن آن بتواند با شهر هماهنگی داشته باشد. اکنون استاندار خراسان رضوی به دنبال ایجاد کمربند سبز در شهر هستند که از این طریق بتوان دیگر چیزی به نام حاشیه شهر نداشت.

ایشان افزودند: امیدواریم با ساماندهی که در روستاها صورت می‌گیرد دیگر حاشیه شهر نداشته باشیم و با توجه به اینکه مشهد شهری مهاجر پرور است از این طریق حاشیه شهر ساماندهی شود، مهاجران از روستاها می‌آیند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی