۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت

مصاحبه با خبرنگاران، وزارت علوم

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۸ ب.ظ

وزیر علوم نباید دانشگاه را به نفع جریان‌های سیاسی مصادره کند

وزیر علوم باید از دو ویژگی برخوردار باشد یکی این که از نظر مدیریت دانشگاه‌ها دارای سابقه درخشان بوده و دیگر ویژگی این که دانشگاه را نخواهد به نفع جریان‌های سیاسی مصادره کند.

مصاحبه با خبرنگاران

آیت‌الله علم‌الهدی امروز در حاشیه دیدار با بسیجیان و فرماندهان سپاه امام رضا (ع) در دفتر امام جمعه مشهد در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال آنها در خصوص گزینه جدید پیشنهادی وزارت علوم اظهار کردند: نظر ما آنچنان اهمیتی ندارد و نمایندگان مجلس باید به عنوان نمایندگان ملت در ارتباط با گزینه جدید وزارت علوم اظهارنظر کنند. نمایندگان با بررسی سوابق گزینه پیشنهادی از سوی رئیس‌ جمهور می‌توانند یا رأی اعتماد و یا رأی عدم اعتماد به او بدهند.



دریافت

ایشان در تشریح سوابق گزینه جدید معرفی شده برای کسب تصدی وزارت علوم خاطرنشان کردند: فرهادی در دورانی که وزارت بهداشت و علوم یک وزارتخانه بودند وزیر آموزش عالی بود و حتی در دوران اصلاحات نیز یک دوره تصدی وزارت بهداشت را در کارنامه کاری خود دارد.

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کردند: نمایندگان باید این سوابق فرهادی به عنوان گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای تصدی وزارت علوم را بررسی کرده و نظر نهایی خود را اعلام کنند.

ایشان با تأکید بر اینکه شخصیت فکری و مدیریتی فرهادی در سوابق کاری وی متبلور است، ابراز داشتند: وزیر علوم باید از دو ویژگی برخوردار باشد یکی این که از نظر مدیریت دانشگاه‌ها دارای سابقه درخشان بوده و دیگر ویژگی این که دانشگاه را نخواهد به نفع جریان‌های سیاسی مصادره کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی