۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت

مصاحبه با خبرنگار فارس، مذاکرات هسته ای و حفظ عزت

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۵۲ ب.ظ

نتیجه مذاکرات باید با حفظ عزت و استقلال جمهوری اسلامی همراه باشد

نتیجه مذاکرات زمانی مطلوب نظر جمهوری اسلامی است که منافع و حقوق کشورمان لحاظ شود، تیم مذاکره کننده ایرانی باید نتیجه مذاکرات را با حفظ استقلال و عزتمندی نظام گره بزند.

مصاحبه با خبرنگار فارس

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کردند: نتیجه مذاکرات باید با حفظ عزت و استقلال جمهوری اسلامی همراه باشد و از سوی دیگر فناوری هسته‌ای با همه قدرت ادامه پیدا کند چرا که در غیر این صورت نتیجه این مذاکرات در جهت اهداف نظام اسلامی نیست.



دریافت

ایشان در رابطه با عدم رأی اعتماد مجلس به وزیر علوم ادامه دادند: مجلس‌ها نمایندگان مردم هستند و حق دارند در رابطه با انتخاب وزیر علوم دقت نظر لازم را به خرج داده و از نفوذ عناصر فتنه به دانشگاه جلوگیری کنند.

آیت الله علم الهدی افزودند: دانشگاه محیط علمی و نخبه‌پروری است و در حقیقت سرنوشت کشور به دانشگاه وابستگی دارد بنابراین وزارتخانه علوم باید دارای وزیری متخصص، عالم و متعهد به اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی