۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت

الان در این دولت بزرگترین مشکل ما جریان فرهنگی است

در درجه ی اول این مشکل فرهنگی در دانشگاه هاست. الان نزدیک به یکسال و اندی از این دولت می گذرد و مسئله ی وزارت علوم هنوز سامان درستی ندارد. مدتی وزیر داشت و بعد هم که بدون وزیر شد وضعیت بدتر شد لذا در محیط دانشگاهی باید نیروهای ارزشی باچنگ و دندان کارها را انجام دهند تا به جایی برسیم.

دیدار با مسئولان نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان

آیت الله علم الهدی در دیدار با مسئولان نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان بیان داشتند: الان در این دولت بزرگترین مشکل ما جریان فرهنگی است که در درجه ی اول این مشکل در دانشگاه هاست. الان نزدیک به یکسال و اندی از این دولت می گذرد و مسئله ی وزارت علوم هنوز سامان درستی ندارد. مدتی وزیر داشت و بعد هم که بدون وزیر شد بدتر شدلذا در محیط دانشگاهی باید نیروهای ارزشی باچنگ و دندان کارها را انجام دهند تا به جایی برسیم.


ایشان در ادامه بیان داشتند: باید در دانشگاه ها تشکل های مذهبی و ارزشی فعال و تقویت شود و نهاد نمایندگی پشتوانه نیرو های ارزشی و فعالیت های ارزشی باشد. نهاد نمایندگی در محیط دانشگاه نهاد نمایندگی رهبری است و باید آن قدرت و هیبت لازم را داشته باشد. تمام امتیاز ما در فعالیت هایمان طلبگی است و تا زمانی که این سبقه طلبگی و معیار های آن حفظ شود مشکل بوجود نخواهد آمد. در محیط دانشگاه تمام فعالیت ها باید با تدبیر وارد شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی