۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت

مصاحبه با خبرنگاران. ساخت وساز اسلامی

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۰۴ ق.ظ

مهمترین چالش شهری مشهد در حال حاضر ساخت و سازها است

این ساخت و سازها منطبق بر معیارهای اسلامی  و هویت شهری مشهد مقدس نیست و راهکار این است که مهندسان شهری بیایند این ساخت و سازها را اصلاح کنند و مبانی اسلام را در آن رعایت کنند.

مصاحبه با خبرنگاران.‍‍‍‍‍ دانشگاه فردوسی مشهد

آیت الله علم‌الهدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر مهمترین چالش شهری مشهد اظهار کردند: مهمترین چالش در حال حاضر ساخت و سازها است.



دریافت

ایشان افزودند: این ساخت و سازها منطبق بر معیارهای اسلامی  و هویت شهری مشهد مقدس نیست و راهکار این است که مهندسان شهری بیایند این ساخت و سازها را اصلاح کنند و مبانی اسلام را در آن رعایت کنند. ساخت و سازهای صورت گرفته ضد اسلام است و باید الگوهای اسلامی در این شهر پیاده سازی شود.

آیت الله علم الهدی بیان داشتند: با روند ساخت و سازهای فعلی مشهد به جزیره کیشی مبدل شده است که وسط آن گنبد قرار گرفته است و بنده در این زمینه راهکاری جز ارائه هنجارهای دینی ندارم و وظیفه آقایان مهندستن شهری است که به این مسائل بپردازند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی