۱۴۰۳ يكشنبه ۳۰ ارديبهشت

به مذاکره کنندگان هسته‌ای ایران توصیه می کنم امام حسین(ع) را زیرپا نگذارند

مذاکره کنندگان بدانند اگر بخواهند تسلیم تسهیلات شیطانی آمریکا شوند، اولین قدمشان را روی کربلا گذاشته‌اند.

مصاحبه با خبرنگاران،سالن همایش های آستان قدس

آیت‌الله علم‌الهدی شب گذشته، 18 آبان ماه در حاشیه همایش و شب شعر «اصحاب‌الحسین(ع)» که در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، در پاسخ به سوالی در خصوص پیش‌بینی نتایج مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 با بیان اینکه در این زمان پیش‌بینی کردن زیاد درست نیست، اظهار کردند: در حال حاضر میدانی تشکیل شده است و ما عده‌ای را به عنوان قهرمان به این میدان فرستاده‌ایم تا در این میدان بایستند.

ایشان خاطرنشان کردند: در وضعیت کنونی بحث مقاومت مهم است واینکه نمایندگان ما تا چه اندازه بتوانند از شرایطی که خدا فراهم کرده است، استفاده کنند زیرا شرایط فعلی مانند دوران دفاع مقدس، شرایط امداد غیبی است.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه در حال حاضر دولت آمریکا شکست خورده و دچار ضعف شده است، تصریح کردند: اکنون مذاکرات هسته‌ای با ایران تنها نقطه‌ای است که آمریکا می‌تواند خود را از این ضعف نجات دهد.

ایشان افزودند: در حال حاضر تمام سرنوشت دولت آمریکا به دست عزیزان ما در مذاکرات گیر کرده و مساله مهم این است که مذاکره‌کنندگان ما چقدر بتوانند مقاومت کرده و از این فرصت استفاده کنند.

آیت الله علم الهدی در پاسخ به سوالی در خصوص انتصاب «سرافراز» به عنوان رئیس سازمان صدا و سیما اظهار کردند: حکمت مقام معظم رهبری در کنار ولایت ایشان برای ما قابل توجه است؛ آقای سرافراز گزینه جالبی بوده که از درون خود صدا و سیما انتخاب شده و سوابق هنرمندانه و فناورانه قابل توجهی دارد و امیدواریم در آینده شاهد توسعه و تعالی صدا و سیما باشیم.

ایشان در خصوص جایگاه مشهد در تولید اشعار مذهبی نیز عنوان کردند: همیشه مشهد در تولید اشعار مذهبی اول بوده و اگرچه شیراز به عنوان شهر شعر و ذوق معروف است اما مشهد در این عرصه پیشگام بوده و در تمام عرصه‌های هنری مانند شعر و هنر هفتم هنرمندان نامی متعلق به مشهدند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی