۱۴۰۳ يكشنبه ۳۰ ارديبهشت

اگر اسلام عملیاتی در درون اسلام جبهه ای نباشد به مانند جسم بی روح است

 در بین ما اهل علم توجه به این نکته مهم است که اسلام دو اسلام است اسلام جبهه ای و اسلام عملیاتی و رفتاری. اگر ما در عمق اسلام جبهه ای اسلام رفتاری را نگنجانیم اسلام جبهه ای هم اثر خود را از دست می دهد

همایش حکام شرعی سراسر کشور، مشهد مقدس

آیت الله علم الهدی دردیدار با حکام شرعی سراسر کشور بیان داشتند: بنده در دو مسئله خدمت شما عرض دارم، اول اینکه در بین ما اهل علم توجه به این نکته مهم است که اسلام دو اسلام است اسلام جبهه ای و اسلام عملیاتی و رفتاری. اگر ما در عمق اسلام جبهه ای اسلام رفتاری را نگنجانیم اسلام جبهه ای هم اثر خود را از دست می دهد.


ایشان در ادامه افزودند: اینکه ما امروز در دنیا در مقابل کفر جهانی به عنوان قبه الاسلام  پرچم اسلام را برافراشتیم و در صف مقدم دشمنان خدا قرار گرفته ایم و در خط توسعه ی اسلام و معارف آن در این 35 سال موفق بودیم. از روز بعثت رسول الله(ص) تا به امروز این اسلام گرایی  شیعه گرایی در این وسعت وجود ندارد که این به برکت امام راحل و شهداء و انقلاب است. این همه بخاطر وجود اسلام عملیاتی در درون اسلام جبهه ای است.


آیت الله علم الهدی تصریح کردند: اگر اسلام عملیاتی در درون اسلام جبهه ای نباشد این جسم بی روحی است که ممکن است در مدتی کوتاه گرایش اسلام در بین افراد زیاد باشد اما نتیجه اش بوجود آمدن اسلام انحرافی در حد افراط مانند جریان  وهابیت و تفریط مانند اباهی گری است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی