۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهریور

مهمترین مسئله در نظر سیاسی و در خط مقام معظم رهبری دقیقا مسئله ی استکبار ستیزی است

مهمترین مسئله در نظر سیاسی و در خط مقام معظم رهبری دقیقا مسئله ی استکبار ستیزی است که این فعالان به کار افتاده اند تا تمام مشکلات ما را به عدم ارتباط با استکبار مرتبط کنند و برخی دولت مردان هم به خاطر عقیده و خطشان این مسائل را پر و بال می دهند که این قیام در مقابل خط اصیل راهبردی مقام معظم رهبری است و ما با تحلیل بستر فرمایش امام حسین در این خط بسیار می توانیم استفاده کنیم.

دیدار با روحانیون و وعاظ مرتبط با هیات رزمندگان اسلام، مشهد مقدس

آیت الله علم الهدی در جمع روحانیون و وعاظ مرتبط با هیات رزمندگان اسلام در مشهد مقدس بعد از خیر مقدم به حاضرین بیان داشتند: بحث ما در مورد استفاده از فرمایشات امام حسین(ع) در وقایع سیاسی و مسائل روز است. آموزها ی سیاسی و تحلیلی ایشان و امام حسن(ع) در هر موقعیت زمانی و مکانی و در هر شرایط یک منبع بزرگ آموزه ی سیاسی  و تحلیلی  در موقعیت ها و شرایط مختلف است.



ایشان در ادامه افزودند: از ویژگی های بارز و تدبیر های عظیم مقام معظم رهبری مدیریت امواج به ویژه موج ایجاد شده در جریان سال 76 و روی کار آمدن دولت اصلاحات بود. سفره ی سید الشهدا (ع) سفره با برکت و ارزشمندی است که در حل مشکلات و انجام وظایف در موقعیت های مختلف بسیار کارآمد است.


آیت الله علم الهدی تصریح کردند: ویژگی مهم سخنان امام حسین(ع) کلی گویی است و هیچ کجا ایشان جزیی حرف نزدند، ایشان نمی گویند من با یزید بیعت نمی کنم میگویند"مثلی لا یبایع مثل یزید" این یک خط است که همچنان باید در عرصه ی سیاست ادامه پیدا کند. این فرمایش برای آن بستر زمانی و مکانی باید تحلیل شود و تکیه بر "مثل" باشد چون این برای خیلی از مسائل سیاسی قابل توجه است.


ایشان در ادامه بیان داشتند: آنجا که حاکمیت خاصی در جامعه تشکیل شود و ما در مقام عدم پذیرش آن حاکمیت باشیم و این حرف ها را در زمان شاه بسیار داشتیم. این "مثلی لا یبایع مثل یزید" بزرگترین مناسبتش موقعیت الان است که جریان های سیاسی دارند خط وابستگی و بیعت و عهد با استکبار جهانی را به عنوان حلال مشکل  جامعه ی ما روز به روز زنده و مطرح می کنند.


آیت الله علم الهدی افزودند:  مهمترین مسئله در نظر سیاسی در خط مقام معظم رهبری دقیقا مسئله ی استکبار ستیزی است که این فعالان به کار افتاده اند تا تمام مشکلات ما را به عدم ارتباط با استکبار مرتبط کنند و برخی دولت مردان هم به خاطر عقیده و خطشان این مسائل را پر و بال می دهند که این قیام در مقابل خط اصیل راهبردی مقام معظم رهبری است و ما با تحلیل بستر فرمایش امام حسین(ع) در این خط بسیار می توانیم استفاده کنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی