۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۹ شهریور

دیدار وزیر گردشگری عراق

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۳۵ ق.ظ

انشاالله زمینه سازی لازم برای اسکان زائران  در سامراء فراهم شود

در دیدار آقای لواء السمیسم  وزیر گردش گری عراق

صبح امروز آقای لواء السمیسم  وزیر گردش گری کشور عراق به همراه هیاتی بلند پایه که در مشهد به سر می بردند به ملاقات آیت الله علم الهدی آمدند . در این دیدار آیت الله علم الهدی ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم ، صحبت را با این کلام شیرین و زیبا آغاز کردند که کل مردان وزنان وقلوب ما متوجه سرزمین شما وبلاد شماست.

 

ایشان در ادامه فرمودند: الحمدلله اخیرا امور مربوط به زائران خوب وآسان شده که من از شما ودوستانتان بخاطر این امر تشکر میکنم اما مشکل ما سفریک ساعته وکوتاه زوار به سامراء با وجود آن دو امام بزرگ است که اهانت است به این امامان و زوارشان که تنها یک ساعت درمجاورتشان باشند ومن تمنا دارم که انشاالله زمینه سازی لازم برای اسکان زائران  در سامراء فراهم شود.

 

ایشان در انتهای سخنانشان با آرزوی سعادت وتوفیقات بیشتر در خدمت به ائمه وزائرانشان برای  آفای وزیر و هیات همراهشان به این نکته اشاره داشتند کهاین خدمت به ائمه و زائرانشان جای شکر گذاری دارد و به حسن نیت شما برمیگردد.

 

آقای لواء السمیسم وزیر گردشگری عراق هم علت سفر کوتاه زائران به سامراء راغیر امن بودن منطقه و مسیر ها بیانکردند وگفتند این زیارت کوتاه بخاطر مسائل حفاظتی از زوار است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی