۱۴۰۳ جمعه ۰۷ ارديبهشت

ابزار شما در تعلیم و تربیت عبودیت خدا است

ابزار شما در تعلیم و تربیت عبودیت خدا است،جوانان باید از ظرفیت‌های انقلاب برای نشر اسلام در جهان استفاده کنند.

زنگ نماز به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، دبیرستان شاهد فردوسی

آیت‌الله علم‌الهدی ظهر امروز در مراسم زنگ نماز به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید  و در محل دبیرستان شاهد فردوسی بیان داشتند: شما جوانان باید نعمت تحصیل را قدر بدانید و گذشتگان خود را در جامعه بشناسید. جوانانی در این جامعه بودند که طی چند صد سال گذشته در این کشور تحصیل کردند و هم اکنون جزو بنیانگذاران این نظام و انقلاب شده‌اند.



دریافت

ایشان با بیان اینکه ابزار شما در تعلیم و تربیت عبودیت خدا است، تأکید کردند: جوانان باید از ظرفیت‌های انقلاب برای نشر اسلام در جهان استفاده کنند. آغاز سال تحصیلی جدید با دو جریان آمیخته شده است، یکی دفاع مقدس که مظهر جهاد و شهادت است، در مقابل بینش معلمان و دانش‌آموزان سال تحصیلی را با دفاع مقدس شروع می‌کنیم و اسلام را در کره زمین توسعه می‌دهیم.

آیت الله علم الهدی تصریح کردند: رسالت تعلیم و تربیت را باید با این دید بسازیم و این نسخه سازندگی در اندیشه شما جوانان باید همیشه باشد، نقطه نهایی آرمان و آرزوی شما رسیدن به این هدف است و ابزار شما در تعلیم و تربیت با عبودیت خداوند شروع می‌شود که نماز شروع کننده آن است.

ایشان در ادامه  بیان کردند: جوانان گذشته عرصه‌های خطیر را در این جامعه طی کردند تا این فضای حاکمیت دینی را به وجود بیاورند، وظیفه شما این است که در مقابل استکبار مبارزه کنیم چرا که توسعه اسلام، حاکمیت دینی، نهفته شدن این آثار را در جامعه به دست شما می‌سپارد. جوانان باید در این بحبوحه بعد از انقلاب از ظرفیت‌های آن برای نشر اسلام در جهان استفاده کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی