۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت

دیدار با هیئت امنا بنیاد مرکزی زائر امام رضا(ع)

يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۴۷ ق.ظ

مسئله اسکان زائران کم درآمد باید در دستور کار قرار بگیرد

مسئله اسکان زائران کم درآمد باید در دستور کار قرار بگیرد، بنیاد زائر باید محلی برای اسکان زائران کم برخوردار باشد از این رو باید سالن های مجهزی برای استقرار آنان در نظر گرفته شود البته این بدان معنا نیست که ساختمان های مجلل به این کار اختصاص داده شود.

دیدار با هیئت امنا بنیاد مرکزی زائر امام رضا(ع)

آیت‌الله علم الهدی ظهر در دیدار با هیئت امنا بنیاد مرکزی زائر امام رضا(ع) با تاکید بر اینکه مسئله اسکان زائران کم درآمد باید در دستور کار قرار بگیرد، اظهار کردند: بنیاد زائر باید محلی برای اسکان زائران کم برخوردار باشد از این رو باید سالن های مجهزی برای استقرار آنان در نظر گرفته شود البته این بدان معنا نیست که ساختمان های مجلل به این کار اختصاص داده شود.

 ایشان به زائران کم برخوردار پاکستانی اشاره کرد و افزودند: معمولا این زائران از شیعیان مخلص پاچنار هستند که به سختی خود را به مشهد می رسانند که بنیاد زائر در این زمینه اقدام کند و طرحی برای اسکان آنان ارائه دهد. برای این زائران با اخلاص پاکستانی زمینی 1000 متری در اطراف حرم در نظر گرفته شود و اگر مقدور نبود در مناطق دیگر این مسئله حل گردد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی