۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهریور

دیدار با جمعی از دانشجویان تربیت معلم کشور

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۱۳ ق.ظ

معلمان مصداق کامل خلیفةالله در زمین هستند

حیات طیبه با توجه به کسب رضای خدا به دست می‌آید و اگر کسی به این درک رسید که برای انجام تمام امور باید رضای خدا را در سرلوحه کارهایش قرار دهد به حیات طیبه می‌رسد. ایشان در انتها بیان داشتند: معلمان مصداق کامل خلیفةالله در زمین هستند و فردی که به تربیت انسان‌ها می‌پردازد نماینده خالق جهان بوده و نقش مهمی در تربیت اقشار جامعه دارد.

دیدار با جمعی از دانشجویان تربیت معلم کشور، مشهد مقدس

آیت‌الله علم‌الهدی ظهر امروز در جمع دانشجویان تربیت معلم کشور اظهار کردند: معلمان نقش موثری در تعلیم و تربیت نسل آینده کشور دارند و آنها می‌توانند با داشتن دقت لازم تهدیدهای علیه دانش‌آموزان را به یک فرصت تبدیل کنند.

دیدار نخبگان دانشگاه تربیت معلم

ایشان با اشاره به اینکه در فرازی از امام سجاد(ع) اهمیت حیات طیبه برای انسان بیان داشته است، تصریح کردند: امام سجاد(ع) می‌فرمایند حیات طیبه یک حیات انقلاب در زندگی است. با اتکا به قدرت پروردگار می‌توان به حیات طیبه دست یافت؛ یکی از لازمه‌های حیات طیبه طول عمر است چون در حقیقت امنیت زندگی و بقای حیات برای رسیدن به حیات طیبه است.


ایشان در ادامه تاکید کردند: گرایش‌های نفسانی است و اگر به دنبال رسیدن به حیات طیبه هستیم باید از این دو عامل دوری کنیم.

دیدار نخبگان دانشگاه تربیت معلم
آیت الله علم الهدی بیان داشتند: حیات طیبه با توجه به کسب رضای خدا به دست می‌آید و اگر کسی به این درک رسید که برای انجام تمام امور باید رضای خدا را در سرلوحه کارهایش قرار دهد به حیات طیبه می‌رسد.
ایشان در انتها بیان داشتند: معلمان مصداق کامل خلیفةالله در زمین هستند و فردی که به تربیت انسان‌ها می‌پردازد نماینده خالق جهان بوده و نقش مهمی در تربیت اقشار جامعه دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی