۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهریور

دیدار بسیجیان فرهنگی

پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۵ ق.ظ

شما به‌عنوان مدافع دین ، در خاکریز اول تهاجم نرم دشمن هستید

فرهنگ بستری است که تمام جریانهای فرصت طلب برایش نقشه‌ها در سر دارند، نشانه‌هایی که قدرت برای آن‌ها حرف اول را می‌زند و انسان‌هایی هستند که می‌خواهند با تکیه بر توانمندی‌های اجتماعی و سیاسی زندگیشان به هر نحوی که شده است حتی با دست دادن به دشمن به قدرت برسند.

دیدار بسیجیان فرهنگی ، مجتمع شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس

آیت الله علم‌الهدی صبح امروز در جمع بسیجیان فرهنگی در مجتمع شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس اظهار کردند: شما عزیزان به‌عنوان بزرگواران مدافع دین و حریم ولایت در خاکریز اول تقابل و تهاجم نرم دشمن هستید و به عنوان مجاهدان فی سبیل الله نام مقدستان در کنار سربازان امام زمان قرار دارد.


 

ایشان در ادامه افزودند: به‌طور قطع نباید ظواهری که در حرم مطهر امام رضا (ع) است ما را از امام زنده‌ای که در برابرمان قرار دارد دور کند، ما باید باور کنیم که حضرت رضا (ع) هرچه را که می‌خواهیم به ما می‌دهد و اگر ما با این روند به زیارت این عزیز برویم به طور قطع فرصتی گرانبها است.

آیت الله علم الهدی تصریح کردند: شما بسیجیان فعالان عرصه فرهنگ و علم و کار هستید، شما باید از حوزه علم خود با امام رضا (ع) صحبت کنید، شما باید برطبق کارنامه گذشته و آینده خود صحبت کنید، کارنامه شما وظایف شما را در برابر مقام ولایت مشخص می‌کند و باید از این نقطه با امامتان راز و نیاز کنید، این کارنامه نشان دهنده‌ای است که شما چه تعداد یاور اسلام و راهی ولایت را تربیت کرده‌اید.

ایشان بیان کردند: امروز می‌بینید که از یک طرف سلسله گروه‌هایی قدرت طلب برای اینکه به قدرت برسند به هرگونه مزدوری و دست دادن با دشمن مبادرت می‌ورزند، از سوی دیگر در خارج از مرزهای کشور تمام قدرت‌های جهان بر سر اسلام و دین ریخته‌اند تا آن را از بین ببرند، به طور قطع شما باید با برنامه و کارنامه در دست خود مبارزات خود را در این محور‌ها گسترش دهید.

آیت الله علم الهدی تاکید کردند: موقعیت امروز ما در این انقلاب نقطه عطف تاریخ است چراکه رهبر معظم انقلاب هم فرمودند ما در پیچ تاریخ به سر می‌بریم، به طور قطع این پیچ تاریخی سرشار از خواب زدگی‌ها و غفلت‌ها است و اگر ما در این مسیر خود را نسبت به این موارد آگاه نسازیم قریب به یقین با مشکل مواجه می‌شویم.

ایشان خاطرنشان کردند: فرهنگ بستری است که تمام جریانهای فرصت طلب برایش نقشه‌ها در سر دارند، نشانه‌هایی که قدرت برای آن‌ها حرف اول را می‌زند و انسان‌هایی هستند که می‌خواهند با تکیه بر توانمندی‌های اجتماعی و سیاسی زندگیشان به هر نحوی که شده است حتی با دست دادن به دشمن به قدرت برسند.

آیت الله علم الهدی افزودند: شما بسیجیان فرهنگی پاسدار این عرصه‌ها هستید، اگر قرار باشد جریان‌های سیاسی از فرزندان زیر دست تحت تربیت شما اردوگاه‌های سیاسی به راه بیاندازد، به طور قطع سرنوشت اسلام و نظام که هردو با هم گره خورده است با خطر مواجه می‌شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی