۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهریور

امروز جامعه ایثارگری در مشهد مشکلات جدی ندارد

مشکلات خانواده‌های ایثارگران در مشهد تنزل پیدا کرده است و وقتی که مراجعین ما از جامعه ایثارگری کمتر می‌شود نتیجه می‌گیریم که رضایتی در این جامعه وجود دارد. خانواده شهدا و ایثارگران از همه ما توقع دارند تا وقتی به سراغ ما می آیند با آنها خشک برخورد نشود و خوشبختانه امروز جامعه ایثارگری در مشهد مشکلات جدی ندارد.

دیدار با حجت الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور

آیت الله علم الهدی ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهار کردند: مشکلات خانواده‌های ایثارگران در مشهد تنزل پیدا کرده است و وقتی که مراجعین ما از جامعه ایثارگری کمتر می‌شود نتیجه می‌گیریم که رضایتی در این جامعه وجود دارد.

ایشان تصریح کردند: خانواده شهدا و ایثارگران از همه ما توقع دارند تا وقتی به سراغ ما می آیند با آنها خشک برخورد نشود و خوشبختانه امروز جامعه ایثارگری در مشهد مشکلات جدی ندارد. برخی جانبازان که در زمان جوانی خود در جبهه‌ها شیمیایی شده و یا از موج انفجار آسیب دیده‌اند امروز دچار مشکلاتی هستند که باید به آنها رسیدگی شود.

آیت الله علم الهدی با اشاره به اینکه بنیاد شهید در ایجاد رضایتمندی جامعه ایثارگری اقدامات خوبی انجام داده است بیان داشتند: از زمانی که ریاست بنیاد شهید با مسئولیت حجت الاسلام والمسلمین شهیدی آغاز شده است برخورد قشر ایثارگر با بنیاد شهید تغییر کرده است و به نظرم حضور ایشان در بنیاد شهید بسیار موثر بوده و آرامشی ارزشمند در جامعه ایثارگری ایجاد کرده است.

ایشان خطاب به حجت الاسلام شهیدی افزودند: اهتمام شما در بنیاد شهید در رفتار مراجعین ما از جامعه ایثارگری منعکس شده است و امروز شاهد رضایتمندی جامعه ایثارگری هستیم که با تلاش دست اندرکاران این بنیاد محقق شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی