۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهریور

دیدار با فرماندهان مرزبانی نیروی انتظامی کشور

سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۸ ق.ظ

در این کشور نهادی از نیروهای مسلح که در سه عرصه ی مدیریت کشور نقش اول را دارد مرزبانی است
در این کشور نهادی از نیروهای مسلح که در سه عرصه ی مدیریت کشور نقش اول را دارد مرزبانی است، اما نکته ای که از کلام امام علی(ع) باید به آن توجه کنید این است که شما مرزبان اسلام هستید و این که فرمانده شما افسری عادی باشد ، یا حجت امام زمان(عج) یا خود امام زمان(ع) باشد بسیار تفاوت دارد.
دیدار با فرماندهان مرزبانی نیروی انتظامی کشور، مشهد مقدس
آیت الله علم الهدی در دیدار با فرماندهان مرزبانی نیروی انتظامی کشور بعد از خیرمقدم به حاضرین بیان داشتند: نکته ی قابل توجه برای شما در این تشرف به آستان مقدس شناخت وضعیت پذیرایی و رافت امام هشتم(ع) بر شما و برخورد شما در این زیارت است چون شما برای زیارت ضریح و حرم و قبر امام مرده نیامده اید بلکه به زیارت امام زنده رسیده اید.

ایشان افزودند: اولین یا دومین جمله در اذن دخول این است که می دانم این آقا زنده است و مرا می بیند و کلام مرا می شنود ولی این من هستم که نمی توانم صدای ایشان را بشنوم. این ارتباط ارتباطی دوطرفه است و وجود اقدس امام(ع) هم با شما ارتباط برقرار می کنند. دلیل این ارتباط این است که شما زمانی که به خدمت حضرت می رسید و سلام می دهید بلافاصله دلتان تکان می خورد و اشکتان جاری می شود، این سلام کردن شما که گریه ندارد علتش این است که امام رضا(ع)قبل از شما به شما سلام داده اند.


آیت الله علم الهدی تصریح کردند: شما مورد رافت خاص حضرت هستید و علت این پذیرایی خاص مقام و منصب شما است، مقام منصب نظامی شما مطرح نیست بلکه آن مقامی که از طرف امام زمان(عج) برای شما تعیین شده مهم است و آن مرزبانی شما است. مرزبانی جریانی است که در همه ی ابعاد مدیریت کشور یعنی هم امنیت، هم اقتصاد و هم سیاست کشور دخالت دارد.


ایشان بیان داشتند: در این کشور نهادی از نیروهای مسلح که در سه عرصه ی مدیریت کشور نقش اول را دارد مرزبانی است، اما نکته ای که از کلام امام علی(ع) باید به آن توجه کنید این است که شما مرزبان اسلام هستید و این که فرمانده شما افسری عادی باشد ، یا حجت امام زمان(عج) یا خود امام زمان(ع) باشد بسیار تفاوت دارد.


آیت الله علم الهدی افزودند: الان 35 سال است که کشور ما با رهبری حجت امام زمان(عج) و حکومت اسلامی است و شما تنها نهادی هستید که در این نظام مشمول دعای معصوم هستید. اینها شعار نیست بلکه باورمندی ما به عنوان شیعه و مسلمان است. امروز همه ی دنیا به سر ما ریخته اند تا ما را بر اندازی کنند و این تنها علتش اسلام است چون آنها در صدد براندازی دین خدا هستند و آن جریانی که اسلام را از چهار دیواری مساجد و حسینیه ها بیرون آورد و بر سیاست دنیا حاکم کرد و معادلات دنیا را بهم زد این نظام است.


ایشان در ادامه بیان داشتند: از دید استکبار اسلامی که در چهار دیواری مسجد و حسینیه است ضرری ندارد، اما اسلامی که از این چهار دیواری بیرون بیاید و به عنوان قدرت سیاسی تمام معادلات استکبار را بهم بزند این اسلام باید براندازی و شود و این اسلامی است که دنیا را برای ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) آماده می کند و 35 سال است که اینگونه شده است.


آیت الله علم الهدی افزودند: در سال 68 میلادی آمریکا اراده کرد تا 2 میلیون یهودی که در آن روز هیچ نداشتند بر 80 میلیون عرب مسلمان مسلط شود و این امر 6 روز بیشتر طول نکشید اما امروز اسراییل با 200 کلاهک اتمی و بالاترین تجهیزات نظامی و حمایت جهانی و آمریکا در جنگ 33 روزه با حزب الله ،22 روز جنگ با حماس و 8 روز جنگ بعدی شکست خوردند و الان هم در غزه بعد از یک ماه آخرین شکست خود را متحمل شده است.


ایشان تصریح کردند: معادلات بین المللی استکبار را این نظام بهم زد و خاکریز اول این جبهه شمایید و همه پشت سر شما قرار گرفتند چون مرزبان اسلام هستید و آبروی اسلام در این نظام است و همین گونه پیش برود تا هژمونی استکبار بهم بخورد خود حضرت امام زمان(ع) هم تشریف می آوردند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی