۱۴۰۳ جمعه ۰۷ ارديبهشت

گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۷ ق.ظ

مجامع بین‌المللی در خدمت استکبار جهانی هستند

سکوت مجامع بین‌المللی در قبال غزه به دلیل این است که ما در حال حاضر مجامع بین‌المللی فرااستکباری نداریم و مجامع بین‌المللی در خدمت استکبار جهانی هستند، رژیم صهیونیستی نیز فرزند نامشروع همین استکبار جهانی است.

گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم

آیت‌الله علم‌الهدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار کردند: سکوت مجامع بین‌المللی در قبال غزه به دلیل این است که ما در حال حاضر مجامع بین‌المللی فرااستکباری نداریم و مجامع بین‌المللی در خدمت استکبار جهانی هستند، رژیم صهیونیستی نیز فرزند نامشروع همین استکبار جهانی است.



 ایشان در ادامه بیان کردند: غزه خاکریز اول است و پس از آن نوبت به سایر جهان اسلام می‌رسد حال کسی که خود(مجامع بین‌المللی) مزدور استکبار جهانی است و آنها این مزدور را به وجود آورده‌اند، بیاید در مسئله عملیات جبهه اول برعلیه اسلام اعتراض کند؟ این نشدنی است.

آیت الله علم‌الهدی با اشاره به بحث استیضاح وزیر علوم در مجلس افزودند: این مسئله در اختیار مجلس است و به ما مربوط نمی‌شود اما بنده اشکالات را به خود وزیر گفته‌ام، دانشگاه‌ها مظاهر سیاسی و اجتماعی خود را از دست داده‌اند و ما از این مسئله راضی نیستیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی