۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهریور

بسیاری آیت الله میلانی را مکمل امام خمینی می دانستند

آیت الله میلانی یکی از نعمت‌های حوزه‌های علمیه مشهد مقدس بود و به صراحت می توان گفت از برجسته ترین علمای حوزه مشهد بود که باید یاد و خاطره این عالم گرانقدر گرامی داشته شود. این عالم ربانی همکاری بسیار زیادی با امام خمنیتی داشت، بسیاری آیت الله میلانی را مکمل امام خمینی می دانستند و از آن به عنوان یک تکیه گاه یاد می کردند.

چهلمین سالگرد رحلت آیت‌الله العظمی سیدمحمدهادی حسینی‌میلانی،حسینه آیت‌الله میلانی

آیت‌الله علم‌الهدی در مراسم چهلمین سالگرد رحلت آیت‌الله العظمی سیدمحمدهادی حسینی‌میلانی که با حضور جمعی از روحانیون از جمله آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی از مراجع عظام تقلید و دیگر مردم مشهد برگزار شد با اشاره به رشادت های این عالم برجسته اظهار کردند: حرکت های بسیار مثبت ایشان در آن زمان در دل تاریخ جای گرفته است و قابل کتمان نیست. آیت الله میلانی در این مسیر به صورت استوار قدم بر می داشت و بارها ثابت کرد که از بسیاری از هم عصران خود افق های بهتر و بیشتری را می بیند و بر اساس یک آگاهی کامل و یک بصیرت مناسب گام بر می دارد.

ایشان تصریح کردند: آیت الله میلانی یکی از نعمت‌های حوزه‌های علمیه مشهد مقدس بود و به صراحت می توان گفت از برجسته ترین علمای حوزه مشهد بود که باید یاد و خاطره این عالم گرانقدر گرامی داشته شود.

 آیت الله علم الهدی با اشاره به اینکه این عالم ربانی همکاری بسیار زیادی با امام خمینی داشتند خاطر نشان کردند: بسیاری آیت الله میلانی را مکمل امام خمینی می دانستند و از آن به عنوان یک تکیه گاه یاد می کردند.

ایشان در ادامه افزودند: باید شخصیت های این عالم ربانی برای نسل جوان بازگو شود زیرا نسل جوان نیازمند هدایت و الگو گیری از این علمای بزرگ است. رابطه آیت الله میلانی با اهل بیت نیز بسیار مثال زدنی بود. ایشان برای مراسم عزاداری اهل بیت احترام اهمیتی خاص قائل بودند و خوشان عنوان می کردند که هرچه دارم از همین عضق و محبت به اهل بیت است.

ایشان خاطر نشان کردند: آیت الله میلانی شاگردان بسیار زیادی را تربیت کرد که اکنون در حوزه های علمیه مشهد در حال تحصیل هستند و این نشان دهنده این است که ایشان در مسیر تبلیغ دین اسلام به درستی حرکت کرده بودند و توانستند در این راه یک الگوی کامل باشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی