۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت

مصاحبه با خبرنگاران تسنیم و فارس

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۵۶ ب.ظ

در شرایط فعلی فضای ارزشی دانشگاه‌ها از بین رفته است

در شرایط فعلی فضای ارزشی دانشگاه‌ها از بین رفته است و این موضوع در حال رشد ترویج فرهنگ‌های نا‌هنجار است و این موضوع نباید در حوزه سیاست بازی‌ها دخالت پیدا کند. هرکسی می‌خواهد مدیر شود بشود، به ما ربطی ندارد و مسئولان ارشد باید به این موضوعات بیشتر توجه داشته باشند.

مصاحبه با خبرنگاران،مهدیه مشهد

آیت‌الله علم‌الهدی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم بیان داشتند: انتخاب وزیر با مجلس و با همکاری دولت است و این موضوع بسیار مهمی است که ما نباید از آن غفلت کنیم که این انتخابات به ما مربوط نمی‌شود. من با وزیر علوم ملاقات کردم و تذکرات خود را در آن زمینه به ایشان ارائه کردم.


دریافت

ایشان افزودند: دانشگاه یک فضای آزاد است که باید در حوزه فکر و اندیشه فضایی مناسب را ایجاد کند، زیرا ما یک نظام اسلامی داریم و باید نخبه پروری را در این زمینه ترویج دهیم.  نباید ضد انقلاب‌ها در دانشگاه رشد پیدا کنند، این موضوعات خلاف آرمان‌های اصلی دانشگاه است زیرا دانشگاه محل بی‌عفتی نیست و نباید چنین فضایی ایجاد شود.

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کردند: فضای فکری باید علمی باشد نه اینکه در فضای علمی دانشجویان آزاد باشند و هر کاری دلشان خواست را در عرصه‌های مختلف انجام دهند. در شرایط فعلی فضای ارزشی دانشگاه‌ها از بین رفته است و این موضوع در حال رشد ترویج فرهنگ‌های نا‌هنجار است و این موضوع نباید در حوزه سیاست بازی‌ها دخالت پیدا کند. هرکسی می‌خواهد مدیر شود بشود، به ما ربطی ندارد و مسئولان ارشد باید به این موضوعات بیشتر توجه داشته باشند.

ایشان در ادامه با اشاره به اینکه آیت‌الله عطاردی یک مورخ قوی بود تصریح کردند: متاسفانه آیت الله عطاردی زیاد مورد استفاده قرار نگرفت و جامعه ایرانی نتوانست از وجود ایشان به صورت دقیق استفاده کند. آیت‌الله عطاردی از مفاخر استان خراسان رضوی بودند و آثار بسیار ارزشمندی داشتند و ایشان بیشتر تشنه علم و تحقیق بود و در مقام تامین موقعیت اجتماعی نبود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی