۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهریور

دیدار با وزیر بهداشت

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۸ ق.ظ

هویت شهر مشهد در چهار قدمی حرم مطهر رضوی با تهدید روبرو است

امروز از چهارراه‌ شهدای مشهد گنبد حرم رضوی دیده نمی‌شود و از تنها جایی که می‌شود گنبد را دید خیابان امام رضا(ع) است و خوشبختانه تا حد زیادی ساخت و سازها متوقف شده و پروانه جدیدی صادر نشده است. هویت شهر مشهد در چهار قدمی حرم مطهر رضوی با تهدید روبرو است و این مسئله کل هویت شهر را تحت تاثیر قرار می‌دهد

دیدار با وزیر بهداشت

آیت‌الله علم‌الهدی ظهر امروز در دیدار با وزیر بهداشت بعد از شنیدن سخنان ایشان بیان داشتند: به فکر بهداشت و تمهید دستگاه درمانی برای 25 میلیون زائر حرم مطهر امام رضا(ع) باشید. 

ایشان با انتقاد از وضعیت هویتی شهر مشهد خاطرنشان کردند: امروز از چهارراه‌ شهدای مشهد گنبد حرم رضوی دیده نمی‌شود و از تنها جایی که می‌شود گنبد را دید خیابان امام رضا(ع) است و خوشبختانه تا حد زیادی ساخت و سازها متوقف شده و پروانه جدیدی صادر نشده است. هویت شهر مشهد در چهار قدمی حرم مطهر رضوی با تهدید روبرو است و این مسئله کل هویت شهر را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به شخصیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: آقای محرابی از برکات دانشگاه علوم پزشکی هستند؛ نکته‌ای که وجود دارد این است که در دانشگاه رئیس باید از مقبولیت در نزد اساتید برخوردار باشد و در غیر این صورت نمی‌تواند موفق باشد. ایشان بسیار ارزشی هستند و دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز متانت خود را در عرصه‌های مختلف حفظ کرده است. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی