۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهریور

دیدار با سردار نقدی

پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۲ ق.ظ

دولت در مسئله حجاب ، ماهواره و شبکه  های اجتماعی وسط میدان نیست

دولت نه در مسئله حجاب و نه ماهواره و نه شبکه های اجتماعی وسط میدان نیست و حتی آن طرف میز ایستاده و مجلس هم  ضعیف عمل می کند. کمیسیون فرهنگی مجلس صدایش به جایی نمی رسد چون جو مجلس با اینها نیست. ما باید فکر اساسی کنیم و یک اقدام اساسی انجام شود چون به مجلس هم امیدی نیست

دیدار با سردار نقدی فرمانده ی نیروی مقاومت بسیج

آیت الله علم الهدی در دیدار با سردار نقدی بعد از شنیدن سخنان ایشان بیان داشتند: طبیعی است که بسیج در میدان باشد اما در برخی مسائل تا دولت در آن تصمیم جدی نگیرد نتیجه ای نمی گیریم و حتی ثمرات منفی هم دارد. در بحث ماهواره هم همین است و این مخالفت ها سبب شد مردم به ماهواره تشنه تر شدند.

ایشان افزودند: مبارزه با ماهواره و مسائل فرهنگی آن خود عامل تبلیغ ماهواره شده است. اگر در کنار این حرف ها اقدامات اجرایی نباشد این نتیجه نمی دهد و حتی نتیجه عکس میدهد و مردم را تشنه تر می کند.این مشکل از دولت است و باید حل شود چون موضع فرهنگی دولت در این بحث صد درصد خلاف است. بسیج هم نمی تواند کاری بکند و این مقابله بسیج به نفع ماهواره می شود.

آیت الله علم الهدی در ادامه افزودند: دولت نه در مسئله حجاب و نه ماهواره و نه شبکه  های اجتماعی وسط میدان نیست و حتی آن طرف میز ایستاده و مجلس هم  ضعیف عمل می کند. کمیسیون فرهنگی مجلس صدایش به جایی نمی رسد چون جو مجلس با اینها نیست. ما باید فکر اساسی کنیم و یک اقدام اساسی انجام شود چون به مجلس هم امیدی نیست.

ایشان تصریح کردند: مشکل مشهد مشکل سنی ستیزی است که توسط افرادی خاص ایجاد شده و در بسیج هم رخنه کرده است. و انجمن حجتیه اینجا تحریک عواطف سنی ستیزی را انجام داده است. مشهد الان به شکل نعل اسبی در محاصره ی منطقه ی سنی نشین است که پشت آن به افغانستان متصل است.

آیت الله علم الهدی افزودند: سنی ستیزی سبب متشکل شدن اینها می شود و این تشکل سبب ایجاد بستر مناسب برای نفوذ داعش و وهابیت در منطقه است. این بستر سبب یک شیعه کشی بزرگ در مشهد می شود که پشت آنها هم به افغانستان متصل است. این سنی ستیزی سبب تشکل اینهاست. اگر این بازار سنی ستیزی در مشهد جمع نشود این خطر وجود دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی