۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهریور

مشهد شهری شیب دار است و شیب آن به سمت جیب پولدار هاست.

 متاسفانه کمتر شهری مانند مشهد به این شکل دو قطبی است و دو مشکل در این شهر وجود دارد. اینکه مشهد شهری شیب دار است و شیب آن به سمت جیب پولدار هاست. آن چراغ های رنگی و چمن و گل که در بولوار فلسطین وجود دارد به هیچ وجه با کوچه های قلعه ساختمان قابل مقایسه نیست.

دیدار با مدیر عامل بانک تجارت استان خراسان رضوی

آیت الله علم الهدی در دیدار با مدیر عامل بانک تجارت استان خراسان رضوی بعد از شنیدن سخنان ایشان بیان داشتند: بانک ملجاء عده ای از فقراست و آنها محتاج و نیازمندند اما این کار در بانک رفته به حاشیه ی کار، بانک به فکر منافع تجارتی خود است و در این مسیر هم با جریاناتی همراه می شود که همکار او در بکار انداختن سرمایه ی بانک باشند و آنها هم اربابان صنایع هستند.


ایشان افزودند: کار اصلی بانک هم معاملات بزرگ و امورات تجارتی است اما یک فرد جوانی که دستش خالی است و وامی را برای ازدواج یا امورات زندگی خود می خواهد، کار این فرد در ادبیات بانک نمی گنجد اما بانک یک ملجاء برای اوست ولی در بانک به نیاز او توجهی نمی شود


آیت الله علم الهدی تصریح کردند: کسی که 10 میلیارد وام می خواهد سه روزه می گیرد اما فردی که سه میلیون وام ازدواج می خواهد باید 6 ماه دوندگی و انتظار داشته باشد. شما باید به این قسمت حاشیه که ملجاء ضعفاست توجه بیشتری کنید. توجه داشته باشید شما را در این شهر بخاطر عنایت امام رضا(ع) خواسته اند.


ایشان بیان داشتند: متاسفانه کمتر شهری مانند مشهد به این شکل دو قطبی است و دو مشکل در این شهر وجود دارد، اینکه مشهد شهری شیب دار است و شیب آن به سمت جیب پولدار هاست. آن چراغ های رنگی و چمن و گل که در بولوار فلسطین وجود دارد به هیچ وجه با کوچه های قلعه ساختمان قابل مقایسه نیست.


آیت الله علم الهدی افزودند: در مسائل اقتصادی هم همین وضع است. ما در این شهر سرمایه دارانی داریم که در هیچ جای کشور نیست و در شهری که پشت دیوار خانه ی امام رضا(ع) فقرایی هستند که در تامین اولیات زندگی مشکل دارند، همیشه چرخه ی این شهر به سمت در آمد اضافه ی سرمایه داران می چرخد.


ایشان تاکیدکردند: نکته قابل توجه در بحث وام ازدواج و ضامن برای این وام اینکه وام ازدواج در مقابل میلیارد ها معوقات بانکی بانک ها قابل قیاس نیست. امام رضا(ع) به این ضعفا بیشتر نظر دارند و شما باید توجه بیشتری به این قشر داشته باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی