۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهریور

دیدار با روحانیون حوزه نمایندگی سپاه

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۳۹ ق.ظ

امروز در این کشور و در مقابل تمام این لشکر کشی ها دو مشکل داریم،مسئله ی اطاعت از ولایت و بزرگ جلوه دادن استکبار

امروز در این کشور و در مقابل تمام این لشکر کشی ها و حملات جناح های مخالف دو مشکل داریم اول مسئله ی اطاعت از ولایت و دوم بزرگ جلوه کردن استکبار. این بزرگ نمایی استکبار بزرگترین اشکال ماست. این اطاعت از ولی امر دقیقا مشکل لشکر تالوت بود که به حرف تالوت گوش نداده و از آن آب که منع شده بودند نوشیدند و استکبار در نظرشان بزرگ جلوه کرد.

دیدار با روحانیون حوزه نمایندگی سپاه

آیت الله علم الهدی صبح امروز در دیدار با روحانیون حوزه نمایندگی سپاه با اشاره به داستان قرآنی جنگ جالوت و نقش حضرت داوود در این داستان و هلاکت جالوت بیان داشتند: تالوت بخاطر عما داوود بر جالوت پیروز شد و این مهارت و شجاعت داوود بود که سبب شد بنی اسرائیل شعار بدهند "قتل داوود جالوت"


ایشان افزودند: این نقطه ی برجسته در سیره ی حضرت داوود غلبه بر استکبار با نداشتن قدرت و تنها با داشتن مهارت صورت گرفت. اینجا چند نکته در پیروزی بر استکبار وارث جهانی مدیریت زمین بوسیله مستضعفین مورد توجه است. اول اینکه تحقق این وعده با استکبار ستیزی است. دوم مقابله با استکبار نیازمند ایمان و اخلاص بود. این ایمان و اخلاص در اطاعت کامل پروردگار و اجرای اطاعت خدا در مسیر اطاعت از ولی خدا است.


آیت الله علم الهدی تصریح کردند: به هر مقدار اطاعت از مظهر حاکمیت الله در بین مردم مسلمان رایج شود به همان مقدار قدرت مقابله با استکبار بیشتر میشود کلید پیروزی داوود اطاعت از ولی امر بود. نکته ی سوم این است که پیروزی بر مستکبر زمانی محقق میشود که استکبار در بینش ما ناچیز شود.


ایشان بیان داشتند: امروز در این کشور و در مقابل تمام این لشکر کشی ها و حملات جناح های مخالف دو مشکل داریم اول مسئله ی اطاعت از ولایت و دوم بزرگ جلوه کردن استکبار. این بزرگ نمایی استکبار بزرگترین اشکال ماست. این اطاعت از ولی امر دقیقا مشکل لشکر تالوت بود که به حرف تالوت گوش نداده و از آن آب که منع شده بودند نوشیدند و استکبار در نظرشان بزرگ جلوه کرد.

آیت الله علم الهدی تصریح کردند: الان در کشور ما این دو خصوصیت وجود دارد هم عدم اطاعت از ولی امر وهم بزرگ نشان دادن قدرت استکبار و مشکل امروز ما همین موضوع است. داوود قصه ی ما در حال حاضر سپاه است و زمام داوود ما در دست شماست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی